Čau všetci! mám na vás prosbu... Nemá niekto z vás horné predné obrysové svetlá na ŠM ? Sú to také plexi krytky podobné ako kryty smeroviek na tisícku - akurát že biele - vzadu boli červené.Ak by ste vedeli dajte mi prosím vedieť.
Ináč som príjemne prekvapený že je tu "pomerne" hustá korešpondencia.
Som fanda nielen starých autobusov a trolejov ale hlavne Š 1000 MB.
Viete o osobnom prívese za RTO čo stojí v Čunove? Oplatilo by sa ho zobrať a dať do pôvodného stavu.
zatiaľ čau!
Ozo.
Ináč som príjemne prekvapený že je tu "pomerne" hustá korešpondencia.
Som fanda nielen starých autobusov a trolejov ale hlavne Š 1000 MB.
Viete o osobnom prívese za RTO čo stojí v Čunove? Oplatilo by sa ho zobrať a dať do pôvodného stavu.
zatiaľ čau!
Ozo.
Majkl
2. DPB, no ťažké roky tu máme. Ale čo môžeme chcieť? V ostatných mestách SR je to ešte horšie. Cestovali ste niekedy v Žiline? 84 ráno je šuvix. Banská Bystrica? 10 Sk za lístok a odvezieš sa 2 zastávky. Ak máš batožinu, je to za dvacku. A žiadne električenky, za každú cestu platíš čipovou kartou. A kupujú 4 busy ročne. Nemôžeme sa predsa porovnať s Viedňou (19 ATS za jazdu, ročný 5300 ATS). Však nám za to, že máme nižšiu životnú úroveň, nikto autobusy lacnejšie nepredá. 4,5 mil. za minibus alebo dovidenia. Nechcem ale vedieť ako by tu to vyzeralo, keby mesto nedávalo do MHD miliardu ročne. Ale štve ma, že do diaľnic idú miliardy a kvôli snáď necelému miliónu úspory (a kvôli tomu, že si to zmyslel nejaký úradníček na magistráte) nám skrátia jeden z najvyťaženejších spojov – 34.
3. Záverom, neviete niekto, čo boli zač tie 4 Ikarusy (280), čo som dnes videl v Dúbravke? (červenohnedá farba (ako z DPB), ale mali cudzie ŠPZ, boli bez čísel a na streche nad kabínou vodiča mali také T (ako najstaršie Ikarusy)