Reakcia na: m@rtin #23662:
Suhlasim, ved ja hovorim presne to iste. Musim priznat, ze na prvy pohlad som ostal tiez v soku (v pozitivnom zmysle slova). Potom som sa ale na tu K2S pozrel lepsie a vsimol si veci, ktore mi okamzite zacali vadit. Plech na boku skrine pri streche uz mal svoje najlepsie casy davno za sebou, profil cela sa vobec nehodil k profilu samotnej skrine, skla na cele k povodnym sklam K2 uz duplom nie... Proste, nakoniec sa mi omnoho viac zacali pacit rekonstrukcie "prazskeho typu" a "novostavby" VarCB3 -- a to nemam pocit, ze by moj vkus bol prave konzervativny. Kotasie cela mozu vyzerat velmi pekne na uplne novej elektricke, kde by vhodnym tvarom disponovala aj skrina.Celkom by ma zaujimalo porovnanie nakladov modernizacie T3 na T3R.P, na T3S a postavenie "novej" elektricky za pouzitia VarCB3 (to som tusim niekde videl vycislene na zhruba 6 milionov Kc).
Tie "modernizacie" 7xx Karos zo SNV som nastastie nemal tu cest vidiet. Ale mne sa ani deviatkove Karosy nepacia, najma zadne diely 931 a 941 su podla mna priserne. 951 a 961 s lepenymi sklami su uz celkom OK.
si