Na si zase pamatam iba ten oranzovozeleny Ikarus 417, co premaval na 121. Pamatam si ho, lebo sa mi zapisal do pamati kvoli tomu, ze nemal zadne okno a mal taky ten komin co ma aj 412ka. Este si mozno pamatam aj ten modry neoplan, ale tym si nie som isty. Videl som totiz daco take v takom case na stanici.
No ja ked cestujem rano 202kou na 8:00 do skoly(nastastie len 2x tyzdenne), tak som rad ze sa tam zmestim, a nezaujima ma nejaky ruksak co mam na chrbte. Aj tak v nom skoro nic nie je. Totiz ked sa musim drzat dvomi rukami(kedze vacsinou stojim na podlahe jednou nohou, a to aj tak iba spickou obvykle), tak nemam kde drzat ruksak.
Ja osobne zastavam nazor, ze Bratislava si pri sucasnej neudrzbe vozoveho parku _NEZASLUZI_ lepsie vozidla, nez su T3, 14Tr a Ik280. Aj tie su mozno pre nas az prilis dobre.
Ked uz T3 su tu v takom prisernom stave, v akom su, a tanky ako Ik280 sa ledva ledva doziju konca svojej zivotnosti, ani si len nechcem predstavit, ako by po 5 rokoch vyzeralo nejake Combino alebo nebodaj moderny autobus od MANu alebo Mercedesu...
Odvodzovat kvalitu vozidla od toho, ako (ne)prezije bratislavske bojove podmienky, je teda maximalne scestne.
Ak sa ale sucasny stav nezmeni, aj ja sa musim pridat na stranu tych, ktori si myslia, ze elektricky od DPO Inekon a autobusy a trolejbusy od Solarisu maju o cosi vacsiu sancu nez podobne vyrobky zapadnej proveniencie prezit bratislavsku (ne)udrzbu.
A plastove tabule na dojazdy linky 12 existuju, teda aspon existovali. Biele tabule s cervenym pismom. Je tam X12 a aj zoznam vsetkych zastavok na trase.
No to vidno, ako drzia pokope. Harmonika niekedy spadnuta do polovice vysky autobusu, sedadla prepadnute, nepohodlne, zima je tam, smrad, trieskajuce dvere, atd... V Karose je to o dost lepsie.
Idealne by bolo, keby sa Bratislava od Slovenska oddelila. To by sme sa mali Ale zas na Slovensku by vznikla druha Ukrajina, aspon v niektorych castiach.
Sirotiak: No lebo DPB našemu webmajstrovi ešte neposlal CP týchto liniek a to z dôvodu, že ich pošle až budúci týždeň keďže sa bude meniť CP aj iných liniek.
A ešte jedna vec - NIE SME STRÁNKAMI DPB a.s.
Papyr: Od 1.1.2004 majú tie hladové doliny možnosť čerpať miliardy, áno miliardy, zo štrukturálnych fondov EU. Už teraz môu podávať projekty. To Bratislava nemôže, lebo nespĺňa hlavnú podmienku a to, aby vytvrárala menej ako 75% HDP priemeru EU. Bratislava vytrvára 110% HDP priemeru EU. Nedávno bola medializovaná info ako nejaká dedinka dostala zo SAPARDu 13mil na kompletnú reko ciest, BA by nič také v živote nedostane. Bratislava má právo len na finančnú výpomoc pri tvorbe pracovných miest a to je nám na dve veci, keďže máme 4% nezamestnanosť. A ešte nám zoberú 230mil. Paráda. Je to fér?
Nízkopodlažáky sa mali kupovať budúci rok, no uvidíme ako t teraz dopadne.
Ty idiot, bud rad, ze tu mas stary CP tej linky. Menila sa iba jedna zastavka, tak asi to nebude nejake hrozne dolezite. A nemuseli by tu byt ziadne cestovne poriadky, keby nebolo nasho webmastera, ktory to robi ZADARMO PRE DPB! A este aj ZA VLASTNE!
ake zvlastne 11tky? Ty myslis tie dve o 14:36 a 20:36 z Krasnan do Race? Ked chces mozem ti to vysvetlit mailom, nechcem sem pisat siahodlhe prispevky, je to na dlho.
A L9? Hmm, mozno budu mat Juracke supravy bez BUSE bielu tabulu "9 do Vozovne JD cez Trnavske myto" A Krasnanske "9 smer ZST Vinohrady"
Supravy s BUSE pri velkom optimizme by mohli mat na prednom transparente v podstate to iste.
sirotiak> co keby si sklapol? Mozno su na to objektivne priciny a mozno este DP nedodal CP, ja do spoluprace DP a nasho webmastera ohladom CP nevidim, ale urcite je dovod preco bude az 20.12.2003. A ak sa ti daco nepaci, preco si to nepozries na www.dpb.sk???? Aha uz viem preco, lebo ani samotny DP este nama na svojej stranke novy CP L63. Vsetko chce svoj cas.
Tam treba hucat do kompetentnych v DP preco uz 2 tyzdne visi na Patronke absolutne neoplatny CP L30???
Este mas dake otazky??
prečo bude cestovný poriadok linky č.63 zverejnený až 20.12.03 ??? potrebujete na to jeden celý týždeň???
je to úžasné - skvelé služby !!!
HANBA ! HANBA ! HANBA !
Iste. Ikarus so starymi technologiami vyroby bez udrzby u nas vydrzal tolko, kolko mal vydrzat. Lenze podotykam, ze v priebehu premavky, narozdiel od Karosy, nebol nebezpecny pre cestujucich a relativne velmi dobre drzal pokope.
napadlo ma dalsie vyuzitie ciastky 200 milionov: je to 5,7 % nakladov na stavbu barrandovskej trate
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy