Zdravim nevie niekto akeho fontu su tieto napisy napravo (EURO 4 a SOR BN 10.5)? imhd.sk/ba/galeria-media/42295/Pohlad-zozadu-na-novy-SOR-BN-10-5-3401?
Dakujem
Na danom useku mozno vela nestrati ale jazdi pravidelne? Nestava sa rano, ze kvoli zapcham vo Vrakuni aj 20 min nic nejde. Daj mi nejaky navrh spojenia Tomasikova - Blumental tak, aby som to stihol do 15 min (a skus tam zaratat aj to, ze z domu to mam na M. Hella zhruba dalej nez na Tomasikovu).
A len pre info, toto je len priklad, nie trasa, ktoru by som realne potreboval.
Nie, aj električka smer Saleziany, Kosicka, Eurovea....
78 cez vikend zapchy na tom useku nikde nezaziva, a osobne tu trasu lietam pravidelne, a v case najhorsej spicky tam 78 stratí max 5 minút. To zas taká pohroma nie je. Samozrejme, že je lepšia električka, ale ak tam potrebujem viesť trasu pre "pár" ľudí čo nemôžu prestúpiť inde, a majú cieľ práve tam (že prestupjú na 201 miesto na salezánoch na TrMy je bblosť, aj podobné), 78 navyše obslúži zimák (kam predpokladám že pre ružinovčanov je tiež smer záujmu) a tam je možn prestup prakticky takmer na všetko čo na Trnavskom....
Lenze pri spolahlivosti 78 skrz zapchy by sa take spojenie Tomasikova - Blumental natiahlo aj o 15 minut. A hlavne, na Trnavskom by podla Teba zostala z elektriciek len 4ka?
Tým ostrým obratom myslíš zrejme pravé odbočenie z Legionárskej na Račianske mýto. Dôvod skrátenia L68 bol podľa mňa ale iný. Rovnako ako pri L31 išlo o skrátenie jazdnej doby (aspoň na papieri).
Toje jedno koľko tých liniek bude. Výsledný int. bol aj bude 2 min. Marketingovo sa tým akurát môžu pochváliť... Ako teraz pri "posilnení Petržalky L93,94.
Pritom tam bol ranný int. 2 min. už roky..
Posilnili jedine sedlo.
Určite by bolo zbytočné mať 2 min.int. s L4,6 po nábreží.
Jednolinkový variant sa určite neudrží.
L68 v začiatkoch išla až na Račko , aby obslúžila obidva prestupné uzly.
Račko zrušili pre ostrý obrat pre kĺbak od Karadžičky.
V čase postavenia Apolla to bolo velmi rýchle spojenie Ovsišťa , Hájov z Mildou a Trnavským či Račianskym mýtom.
Teraz však trpí zápchami hlavne na Košickej a kolečkom cez Záhradnícku.
V nejakej osekanej forme by mala ostať pre Ovsište, a časť Hájov , ktoré Petržalská električka nijak neovplivní. Škoda nedokončeného plánu potiahnutia trolíkov po Ovsište cez Apollo.
Myslim si, ze v ramci rekonstrukcie sa dava silnejsie napajanie pre KV nie?
Plus urcite ostanu iba linky so 4 minutovym intervalom? Myslel som, zeby sa od dogmy jednotneho celosietoveho intervalu malo upustit, nie? Ci si blbo pamatam?
Je nutné to spojenie na TrMy?
ak vynechám to že 78 nejazdí cez víkend, tak Astro-Maximilána ide súbežne, následne hneď vedľa po Drieňovej, čiže oblasť v smere do centra vpravo od električky obslúžená je, oblasť vľavo má 201 na druhú stranu cca rovnako, a pre vyslovených je tu L.50 k Saleziánom (A samozrejme aj nová električka) ktorá umožňuje trasovanie. Nech hľadám akékoľvek riešenie, pri dosiahnut aby 78 jazdila cez víkendy nemáš žiadnu lokáciu kde by si inou trasou než si zvyknutý neprešiel an rovnaký počet prestupov. Zvyk je zvyk, jazdím tadeto a inokade nepôjdem...ani keby to bolo totožné.
Ak tam bude L4,9 v 4 min.int. tak ako tam dajú ďalšiu linku a hlavne v akom int.?
Veď na Račianskej sa v kuse vyhovárali , že pod 2 min.to nezvládne napájanie a vozy sa budú stále zhlukovať.
Ak dajú tvrdú preferenciu ako na Farského tak L33 bude trpieť podobne ako L84,99. Tie ak príde viac zmeškaných električiek naraz čakajú aj cez 2 min.
L33 bude zvrchu zasekaná medzi autami čakajúcimi na prejazd električiek.
Osobne si myslim, ze staru L6 potiahnu zo Safka cez Pribinovu. Mozno je to iba v mojej hlave, ale dava to najvacsi zmysel, kedze linka koncila na zaciatku noveho useku
Rozhodne musí zostať zachovaná linka z Ružinova smerom na TrMy (a ďalej na Obchodnú alebo Špitálsku). Ďalej vznikne nová linka Ružinov - Košická - Petržalka alebo KV, no ale druhá linka cez Košickú by podľa mňa nemala ísť tiež z Astronomickej, ale od Trnavského mýta (hlavne ak chceme uvažovať nad nahradením linky 68).
No lenže uvažujme - z Ružinova pribudne nová možnosť - odbočiť doľava k trhu a na Košickú a k Eurovei. Lenže odtiaľ má ísť aj linka do Petržalky i do KV (Dúbravky). Vychádza mi to na 3 linky, nech počítam ako počítam. 1. - klasickú, do centra (e-8), 2. - tradičnú do KV, ale cez Euroveu (e-9) a 3. - novú/náhradnú za autobusy cez Euroveu do Petržalky. Ako inak, ako troma linkami by si to riešil? Mne pripadá polená 1/4-hodina ako dobrý interval, v Pdšr by mohlo byť 6 min. To sa s troma linkami nebije, 5 min. už áno. Polená 1/4-hodina je dobrá aj preto, že niektoré menej vyťažené linky
(napr. e-2) by mohli mať v sedle interval 15 min., ktorý sa s tým dá dobre prekladať (7-4-4).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
Veď na Račianskej sa v kuse vyhovárali , že pod 2 min.to nezvládne napájanie a vozy sa budú stále zhlukovať.
Ak dajú tvrdú preferenciu ako na Farského tak L33 bude trpieť podobne ako L84,99. Tie ak príde viac zmeškaných električiek naraz čakajú aj cez 2 min.
L33 bude zvrchu zasekaná medzi autami čakajúcimi na prejazd električiek.
Som zvedavý na prax ako to nastavia.