Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #231123:
Tomuto rozumiem, len neviem, ako sa dá vybrať medzi jedným druhom krátkych nohavíc, jedným druhom letnej, či zimnej bundy alebo jedným druhom polotrička. Akože vodič si vyberie len kraťasy a v zime sa v nich bude brodiť metrovými závejmi, lebo si nevybral dlhé nohavice? 😂
Reakcia na: Viko #231113:
V našej spoločnosti je súčasťou rovnošaty rušňovodiča pólo-tričko s logom spoločnosti a obrázkom lokomotívy. O tieto tričká je obrovský záujem aj medzi zamestnancami v kanceláriách, kupujú si ich za vlastné peniaze a nosia aj v civile.
Ale možno je to tým, že naši zamestnanci nehejtujú vlastnú firmu.
Reakcia na: Solider #231121:
Pretože niekomu viac vyhovuje nosiť košeľu, niekomu pólo-tričko (zvané polokošeľa), niekomu krátke nohavice aj vo väčšej zime, niektorým babám sukne, iným nohavice etc.. Je to vyskúšané a osvedčené.
Reakcia na: N/A #231115:
A nebude to tým, že sa prezliekaš do montérok, ktoré nie sú vhodné na verejnosť, na rozdiel od bežného občianskeho odevu, ktorým rovnošata vodiča je?
Reakcia na: dupe #231118:
Neviem si predstaviť, v čom by mala spočívať výhoda kreditového systému. Zamestnávateľ predsa vodičovi pridelí všetky časti služobnej rovnošaty, keďže zamestnanec vykonáva prácu počas celého roka, počas všetkých ročných období, takže potrebuje výstroj ako do leta, tak aj do zimy. Takže medzi čím si má vyberať? Medzi tým, či bude radšej nosiť polotričká alebo košele? No to mi je výber 😛
Reakcia na: intony #231073:
Dokým boli v minulom roku krátke nohavice zaradené do služobného výstroja, bolo nosenie vlastných krátkych nohavíc podľa nariadenia tolerované, ale muselo sa jednať o krátke nohavice v jednofarebnom odtieni, predovšetkým v tmavom (čierne alebo tmavomodré). Ako to vyzeralo v praxi si sám videl. Takže toto sa rozhodne neosvedčilo.
Reakcia na: Viko #231113:
Tiež mám pocit že niektorí si pod uniformu predstavujú kostým cestnej stráže.
Osobne by sa mi pacil pri "rovnosatach" system kreditov. Vodic pri nastupe dostane dajme tomu 100 kreditov a moze si za ne vybrat v eshope kombinaciu oblecenia aka mu vyhovuje. Ci uz koselu, polokoselu, kratke nohavice, zimnu bundu, ponozky....

V dnesnej dobe by nemusel byt problem dohodnut sa s agenturou ktora distribuuje pracovne odevy aby eshop prevadzkovala, pri koseliach a nohaviciach zabezpecovala aj nestandardne velkosti s dodanim na vypravnu dajme tomu do 30 dni. Neplytvalo by sa za kusy odevu, o ktore vodici nemaju zaujem. Mohol by vzniknut vyssi tlak na kvalitu aj za cenu toho ze bude stat viac kreditov. Kazdy mesiac by vodici dostavali dajme tomu 10 kreditov na doplnenie satniku. Nemusel by DPB ani drzat sklad.
Reakcia na: N/A #231116:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dopravn%C3%BD_podnik_Bratislava

1997–2007 – Ing. Ján Zachar

10 sekund Googlenia 🙂 Okrem toho Zachar otvaral TT na Dlhe Diely s Bystrikom Hollym a tvojim oblubencom Andrejom Durkovskym https://imhd.sk/ba/galeria-media/40/skoda-25-tr-irisbus/17967/Otvorenie-trolejbusovej-trate-na-Dlhych-dieloch
Reakcia na: Mike #231104:
Zachar bol riaditeľ v DPB pred rokom 2000 tipujem 98-2002.A začali sa veľké zmeny po vzore Železníc v DPB 😂🤣 nie 2004-2005.
Reakcia na: trolejbus6207 #231109:
Ak to bude započítané do služby vracať sa na výpravňu prezliekať potom v tom nevidím problém.
Ja osobne pracujem vo fabrike v DNV.Máme tam šatne a sprchy a aj jedálne.Chodím do práce na smeny pred prácou musím byť ..:45hod mať cviknuté na hodinách ísť sa prezliecť a o celej hodine už pracovať na pracovisku.Smena začína o celej ale plat mi ide už od ..:45hod.čo som prišiel k hodinám pípol príchod.Na konci smeny ..45hod.sa ideme celá smena prezliecť aby sme o celej cvikali na hodinách.Takže mám platenú celú smenu aj s prezliekaním 8hodín 15 minút mínus 30 minútová pauza.Čiže o 15 minút platených viac okrem smeny.Takže ak by to takto bolo aj v DPB vracať sa na výpravňu prezliekať sa potom nič proti.
Reakcia na: Viko #231113:
Tak máš pravdu a je pokoj
Reakcia na: N/A #231111:
A vysvetlíš nám prosím konečne, v čom je práca vodiča tak strašne špecifická, že si okamžite po ukončení službe v (dnes už zväčša klimatizovanej) kabíne potrebuje vymeniť polotričko za iné tričko a nevydržal by po iks hodinách v robote tú polhodinu navyše cestou domov? Veď to nie je ani oblek, ani klasická uniforma, ani historický kostým, že by ho to muselo nejako obťažovať... A kto sa hanbí za svoju profesiu + strieda na trati, tak nech sa na posledné štvrťkolo prezlečie ešte na konečnej. Ja tam fakt nevidím žiaden problém, čiže by som bol rád, ak by si ho mohol objasniť.
Reakcia na: Mike #231104:
Nie všetci idú autom.Sú ľudia ktorým sa to neoplatí.Chodia MHD.
Reakcia na: mirec240 #231105:
Predstav si aj ja bývam v Dúbravke.Pracujem v DNV a cestujem Bratislavou viacerými spojmi.Nie iba L84 ako ty.
Reakcia na: N/A #231100:
Áno, v takom prípade sa vráti na výpravňu
Reakcia na: MatejBA #231107:
Tá uniforma je hlavne bežné oblečenie so zapracovaním korporátnej identity a nie kostým na maškárny ples.
Reakcia na: N/A #231100:
A to ma byt dovod, preco nenosit uniformu? Preco to inde ide, ale zrovna u DPB nie? Co je len DPB jediny na svete, kde vodic nezacina a nekonci vo vozovni?
Reakcia na: N/A #231101:
Ano, dochadza nam to. Je to diskusia o MHD a pristupu mesta k MHD. Nie na vylievanie politickych zvratkov 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.