Reakcia na: Miki #23022:
Vzladom k tomu, že tento "radiátor" je v skutočnosti kanál, ktorý rozvádza po vozidle vzduch zohriaty odpadovým teplom zo zrýchľovača a tento vzduch vchádza do vozidla na pravej strane pred druhými dverami, tak by tan istý kanál na druhej strane nemal veľký význam.Re #23023 fobust: To akurát v BA. V Prahe kúri všetko dobre. To je len o tom, kedy vodič zapne kúrenie pod sedačky a ako to funguje. Drobný rozdiel je napr. v tom, že v BA (aspoň donedávna) platilo, že vodič nesmi zapnúť kúrenie pod sedačky, kým vonkajšia teplota nepoklesne pod 5°C, zatiaľ čo v Prahe je povinný ho zapnúť najneskôr, keď vonkajšia teplota poklesne pod 5°C.
K tomu rozpisu: Kuxxa, nič moc:
Električky modernizácia 573 mil - 50 modernizovaných tramwají za tri roky
Trombelusy modernizácia či nové??? 330 mil. - povedzme 20 ks 22Tr. Ako keď do mora napľuveš.
Smradobusy 850 mil. - 100 smradobusov shitových , poprípade 70 ľudských.
I.
fobust
Keby aspon tych 20% bolo odvaznych a nebalo sa tam tresnut po stole a narobit poriadok. Ale asi sa boja, ze by ich vyhodili alebo neviem co. Osobne sa im velmi necudujem, som presvedceny ze ich to tiez zerie. Ale dokedy to ma takto fungovat?