Dnes som šiel ráno do práce (L201 o 07:33 z Toryskej do mesta), a už sú BUS pruhy od Malého Dunaja, až za križovanie s diaľnicou, ale len v smere do mesta. Zápcha pri cintoríne nebola, ale všetky autá išli v BUS pruhu, ostatné pruhy úplne prázdne. To si nevymýšľam, fakt ani jedno auto som nevidel v inom pruhu, ako v tom, čo je vyhradený pre BUSy. Nechápem, tí vodiči sú fakt retardovaní?!!!
Čo ma ale najviac zaráža, všetko je len dočasné, aj značenie iba oranžové...
Ešte je tam haluška, pruh, ktorý vzniká pred nájazdom na diaľnicu smer Petržalka, má prvých 100 metrov šírku možno tak 2 metre.
Čo ma ale najviac zaráža, všetko je len dočasné, aj značenie iba oranžové...
Ešte je tam haluška, pruh, ktorý vzniká pred nájazdom na diaľnicu smer Petržalka, má prvých 100 metrov šírku možno tak 2 metre.

810zssk
1. Ako bol ten tender pripravovany, t.j. ci bol niekomu sity na mieru. Ak ano, znamena to nutnost prepracovat sutazne podklady aby sa toto odstranilo, co moze sposobit zdrzanie.
2. Aky mandat realne maju docasne vedenia. Logika za docasnymi vedeniami je taka, ze sluzia najma na zastavenie tunelovania ku ktoremu v mestskych podnikoch dochadzalo, kym nezbehne casovo narocny proces vyberoveho konania. Otazka je ako by bolo vnimane (ci uz verejnostou, alebo roznymi poslaneckymi klubmi v MsZ, ktore s tymto procesom suhlasili) ak by tieto docasne vedenia zacali realizovat vacsie zakazky. Tu je otazne aka je polticka dohoda, do coho uz nevidim..