Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Valec #229506:
Dakujem 🙂
Reakcia na: 810zssk #229505:
Pomýlil si sa aj 2x, tí zástupcovia do BIDky sú do dozornej rady. 😉 Zástupca mesta v predstavenstve zatiaľ stále chýba.
Reakcia na: 810zssk #229504:
V druhom odstavci som samozrejme myslel riadne zlozenie predstavenstva, nie zastupitelstva, pardon 🙂
Mestske zastupitelstvo prave schvalilo vymenu predstavenstva DPB za docasne, do doby vyberoveho konania na trvale vedenie mestskych podnikov. Docasnym predsedom predstavenstva bude Michal Dekanek, clenmi budu Andrej Zigmund a Rastislav Flesko 🙂 Zmeny budu aj v BIDke, tak budu v predstavenstve za mesto Jana Polacikova a Peter Lenc.

Riadne zlozenie zastupitelstva uz na zaklade vyberoveho konania by malo byt mestskemu zastupitelstvu predlozene do 30. septembra 2019.
Reakcia na: Mike #229502:
Mozno kupili brnensky dopravny podnik za ucelom ziskania know-how 😁

Mimochodom, bude sa hlasovat aj o docasnom vedeni mestskych podnikov do kym neprebehne vyberove konanie.
Reakcia na: 810zssk #229501:
Ešte spím alebo dobre čítam hneď na strane 3: . VŠEOBECNÉ USTANOVENIA Rozsah: Tieto zásady sa vzťahujú na obchodné spoločnosti, kde mesto má 100% alebo rozhodujúci vplyv. Medzi ne patria najmä: OLO, DPMB, Metro, BVS?
Zajtra by sa malo hlasovat o zasadach pre vyber predsedov a clenov statutarnych organov mestskych firiem. Vyzera to celkom dobre.
https://zastupitelstvo.bratislava.sk/data/att/40200.pdf

Zaroven by sa zajtra mala schvalit zmena stanov DPB (a OLO), ak dobre chapem dovodovu spravu, cielom je vacsia kontrola tychto podnikov mestom.
Reakcia na: S499.1023 #229499:
tak tá zastávka má pre aj proti 🙂 zjednodušilo sa nastupovanie, predtým sa tam nastupovalo na ceste čo bol dosť horší stav ..., mohli to aj teoreticky vymyslieť, aby autá šli po koľajách 🙂
Reakcia na: Ma178rek #229497:
Samozrejme, spleťová výhybka by to vyriešila ale to by musel niekto premýšľať aj viac ako v rovine "bude viedenská zastávka, budeme svetoví" .
Reakcia na: Ike #229494:
To až po údržbe sedadla v DPB, inak šlo o vynikajúce sedadlá v licencii Recaro-Keiper.
Reakcia na: mku81 #229493:
na Blumentáli si prehadzujú výhybku preto čakajú pred zastávkou 🙂 ... ale popravde asi by bolo možno lepšie vybudovať také koľaje ako na námestí SNP smer Hurbanovo námestie a tým pádom by odpadol problém s čakaním pred zastávkou 🙂
Reakcia na: Ike #229494:
...a to nehovorim o zadnej plosine Ikarusu 283, ktora ked nebola zatazena tak blaznivo poskakovala. Bola to idealna prilezitost na roztrieskanie lebky o Buse transparent co trcal zo stropu...
Reakcia na: mku81 #229493:
Možno smer von z mesta pre čidlo výhybky, ktoré je v zastávke. No smer centrum ju bežne obsuhujú dve súpravy alebo električka a autobus..
Reakcia na: dupe #229492:
Tak, ale tam bolo na mieste vodiča také odpruženie, že pri väčších výtlkoch hrozilo, že vodič prerazí čelom strechu 😂
Reakcia na: Petto #229475:
Ja napr na blumentali bezne vidim pekne vlaciky 3 - 4 elektriciek... zastavku obsluhuje vzdy len 1, tak ostatne naberaju meskanie... plus tam sa do toho este pletu busy... osobne nie som proti dlhym supravam, ale ak maju v prestupnych uzloch naberat elektricky meskanie len kvoli tomu, ze sa nezmestia dve na nastupiste, tak ten 4 linkovy variant straca zmysel
Reakcia na: Ike #229490:
Minuly tyzden som si naschval pockal na Karosku a hned som si spomenul preco mal v minulosti kamarat vodic stale problemy s chrbticou. Tak nepohodlna skackava jazda sa pri sucasnych busoch uz nezazije. Tam to naozaj museli kompenzovat hrube makke sedadla.
Reakcia na: Ike #229490:
Presne tak. Podobne aj sedadlá pred nimi. Najlepšie sedačky boli podľa mňa v 6252 po poslednej SP, parádna dizajnovka a kráľovské pohodlie. Akurát dnes sú samozrejme tie materiály na inej úrovni a dajú sa použiť aj na existujúce plastové sedadlá. http://www.busportal.cz/images/stories/2018/14900_IMG_25142.JPG
Reakcia na: Peter6607 #229489:
Ja som minule išiel linkou 75, kde bola nasadená stará Karosa a veľmi milo som si pripomenul, ako pohodlne sa sedí v tamojších sedadlách. O hygiene nehovoriac.
Reakcia na: dupe #229449:
"Navrhujem modernizovať vozne typu T3M a T3G, ktoré by mali mať pohodlné čalúnené sedadlá ako ostatné električky."

Dnes je rok 2019, nie 1999. Treba sledovať aktuálne trendy v interiéroch vozidiel. Sú to práve električky T3P a T6A5/III, ktoré najviac potrebujú úpravy... Treba zahodiť "normalizáciu" a "kotasizáciu" a vytvoriť jednotnú koncepciu pre všetky staré električky podľa súčasných trendov. Podobne, ako to autor navrhuje pre exteriér... V cestnej doprave sa toto celkom podarilo, aj keď nesúhlasím s použitým typom sedadiel. Nepáči sa mi, že sa to nevyberalo formou ankety. Subjektívne hodnotím ako najvhodnejšiu "koženku" približne po vzore 4827.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.