Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdravím imhd. Jednu chybu máte pri fotke 7, litovské mesto Klaipèda. Ten MAN NG 263, MVG München, nie je ex 5049 lebo také vozidlo ani nemali. Séria 50xx bola od čísla 5001 - 5025.
H
A teraz na inú tému: mobilná verzia tejto stránky by si zaslúžila aktualizovať. Ak si pozriem cez mobil článok o cestovných lístkoch, nenájdem tam nič o tom, že na celodenný lístok môže v nepracovných dňoch cestovať viacero osôb. Vďaka za opravu.
Mám pocit, že trolejbusy sa kvôli nehode na Trnavskom mýte otáčajú na Jelačičovej
Reakcia na: Dispecer #229132:
Sice nerad, ale asi suhlasim - som za to, nech ludia hovoria svoj nazor... ale to co je tu a teraz...
Ako tak pozerám na túto diskusiu v uplynulých dňoch, rozmýšľam, či by nebolo vhodné ju na nejaký čas vypnúť úplne... 🤔
Reakcia na: omg125 #229130:
Je mi Ťa lúto.
Reakcia na: omg123 #229126:
Nechceš si radšej nájsť frajerku/frajera a venovať sa jej/jemu? Tento web sa zaobíde bez tvojich príspevkov, neboj, aj viac ako 12 hodín.
Chlapci...riešite tu hluposti... radšej by ste mohli ...že kto bude pokazene vozi opravovat a tahat z mesta...však už nema kdo jazdit...a v tychto podmienkach ani nikto nepojde... ked sa všetko porušuje... a už majú další napláne odchod z poj. dielni... bežny jav čakačky a 1 auto na cele mesto.. posledny polrok...
Reakcia na: Ike #229123:
treba niekedy, nech je sranda. alebo je lepsie ak tu nie je novy prispevok 12 hodin?😉
Reakcia na: dupe #229027:
Je to vysvetliteľné, je tam rozšírenie osovej vzdialenosti v oblúku. Ten oblúk, aj keby bola preložená poloha trate a zastávky na Americkom námestí v smere na Krížnu ulicu, by bol dosť ostrý a jazdilo by sa takisto 15 km/h. Rovnako trať na Floriánske námestie by bola buď v esíčku alebo v ostrom oblúku na výhybke do odbočky, t. j. takisto na týchto nových výhybkách do 15 km/h.

Srdcovky a kríženia sa v zahraničí budujú takisto, ako u nás, a to objednaním príslušných častí koľajového kríženia v objednanom uhle, a zvarením týchto častí na mieste, prípadne na inom mieste a umiestnenie tejto konštrukcie na finálne miesto podľa vytýčených súradníc. Takže nejde len o zváranie dvoch koľajníc, ale tých zvarov je tam ďaleko viac 🙂
Reakcia na: ceres #229062:
Nič by sa reálne nezmenilo, akurát by to pre laika vyzeralo opticky zaujímavejšie.
Chalani, neviem, či si to uvedomujete, ale zamorili ste diskusiu.
Reakcia na: PDM.8.99 #229111:
Tento web nepochopitelne toleruje najma teba s tvojimi 523 kontami a opakovanym porusovanim podmienok.
Reakcia na: ceres #229117:
A ešte, aby si ma nechytal za slovíčka: áno, v roku 1906 to ešte nebola zbrojná divízia. To ale nič nemení na tom, že vozy pre TMB a iné (spolu)dodávala MFO, a nie už vtedy existujúci predchodca dnešného "OC Oerlikon"...
Reakcia na: omg123 #229102:
Ty si už konečne naštuduj poriadne niečo, o čom sa potrebuješ hádať. "Oerlikon", čo sa podieľal na dodávke vozov TMB v roku 1957, bol "Maschinenfabrik Oerlikon", ešte v roku 1967 odkúpený BBC. "OC Oerlikon" je nasledovník zbrojnej divízie, ktorá sa od MFO odčlenila ešte v roku 1906. S dopravnými prostriedkami značky "Oerlikon" teda nemá už vyše storočia nič spoločné, ani so zubačkami pre TMB...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.