Reakcia na: omg123 #229010:
Veru neviem, načo si ho kopíroval, keď si vynechal vetu predtým, z ktorej je zrejmé, že neporovnáva CAF a Siemens navzájom, ale porovnáva čisto riešenie priestoru na podvozkami v našich Škodovkách (16 sedadiel) s budapeštianskymi CAFmi a Siemensami, ktoré sú v tomto smere na tom veľmi podobne. Keď sa už chceš hádať, tak buď aspoň precízny, nech to nestojí na vode...
dupe
Ono neviem v com je vacsi problem. Ci v neotocnych podvozkoch, alebo v geometrii trati. Ono za sociku sa dalo vyhovarat ze nikto nevyrobi na metrovy rozchod vyhybky na mieru. Ale poslednych 20 rokov sa pri reko trati mohli robit plynule najazdy do ostrych oblukov alebo sa osadzat neskackave vyhybky. A pozrime sa ako dopadla reko Spitalskej / Americkeho namestia.