Reakcia na: janstár #228959:
Budem rad ked napises ako existujuce autobusy prisposobit tomu, ze vsetci cestujuci mozu pri rovnakom intervale a nakladoch sediet - to je predsa ciel, ze podme cestovat kulturnejsie.NB18/31Tr maju interier pomaly ako zajazdovy autobus.
Takze moznosti su:
- viac vozov / kratsi interval + samozrejme treba viac vodicov
- dlhsie vozidla - pri elektrickach ta moznost je, autobusy sa tiez robia viacklbove, aj ked to nie je extremne rozsirene a su mesta kde sa od nich upusta
- poschodove autobusy - horne poschodie prakticky len na sedenie
Vsetky moznosti maju cosi spolocne: treba ohromne investicie do vozidiel a ludi, dalej rozsirenie a prisposobenie vozovni. Myslim ze v sucasnej dobe na to nemame. Ved v BA stale jazdia 25 rocne Karosy.
Logicke by bolo - podobne ako zeleznica ma prvu triedu, ze ak chce cestujuci vacsi "luxus" (v skutocnosti hlavne viac zivotneho priestoru), tak si priplati. Takze naklady na prepravenie jedneho cestujuceho sa zdvihnu. Teraz je otazka kto to zaplati.
Ja si v MHD rad sadnem aj na 2 zastavky, ale ked nastupujem tam kde nastupujem, je mi prijemnejsie zostat stat pri dverach a kazdeho kto chce vystupit bez minuhutia oka pustit. Predierat sa hlbsie do autobusu s chorym usporiadanim sedadiel - hlavne aby bolo kde sediet, naozaj nepotrebujem.
omg123
ti turisti idu do mesta nie na vlak. alebo si myslis ze priletia sem a okmazite cestuju dalej.ved preco by nesli z barcelony do prahy cez bratislavu, vsak? omg
btw ta trat je vedla letiska, problem je ze nevedie priamo tam.