Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ako hodnotíte posledný zverejniteľný prieskum pre voľbami? Pre dopravu je to dobré, alebo zlé?
Matúš Vallo 29,4%, Václav Mika 28,1%, Ivo Nesrovnal 21%, Ján Mrva 16,6%
Reakcia na: Viko #228294:
Hej, predpokladám existenciu prototypu PAMI, pretože si neviem predstaviť hlásenie zastávok z magnetofónu Pluto ? .
Reakcia na: S499.1023 #228292:
Rozumiem správne, že predpokladáš existenciu prototypu PaMi už v októbri 1978?
(Lebo teda ja som si myslel, že to skôr bude pokus v rámci nejakého staršieho projektu...)
Reakcia na: S499.1023 #228292:
Ďakujem za pekné zhrnutie ?
Reakcia na: Ike #228289:
Neviem, prečo na to v roku 2000 ľudia pozerali ako na niečo z inej planéty, ale pokiaľ mi je známe, tak do zmieňovanej udalosti vodiči hlásili zastávky do mikrofónu, pričom väčšina na to kašlala. Potom sa začala skúšobná prevádzka systému PAMI (PoloAutomatický Magnetofónový Informátor) (s určitým časovým odstupom naň nadviazal systém DRAHUŠA, kotrý už odosielal aj polohu vozidla podľa vyhlásenej zastávky do riadiaceho systému), čo bude asi tá zmienka. Keďže sa jednalo o kazetový autoprehrávač s Tesly Bratislava v kombinácii s legendárnymi kazetami Emgeton, jednými z najhorších na svete, jeho spoľahlivosť bola mizerná a čoskoro zakapal. Ešte v roku 1984, keď som v DPB nastupoval, bol prakticky vo všetkých vozidlách funkčný rozhlas, vozidlá mali mikrofón buď napevno alebo (novšie) na DIN-konektor s prevlečnou matkou a mikrofón sa fasoval na výpravni s vozovou kabelou. Orálne hlásenie som ja osobne používal. Potom sa zjavila DRAHUŠA a mikrofóny zmizli, prehrávače však po čase tiež, z vozidiel začali miznúť reproduktory aj zosilňovače, pretože najkého trubiroha z radov vodičov napadlo, že by tie shitné reproduktory a zosilňovače mohol využiť pri krutohustomastnom ozvučení svojej vytuzenej Š 105 S a ďalší sa ním inšpirovali a vlastne až do nástupu elektronického odbavovacieho systému a palubákov sa nehlásilo.
Bez samostatného oznamu je predĺžená výluka (NAD) v úseku "Rajka - Hegyeshalom". Namiesto 30. 10. 2018 má skončiť až 4. 11. 2018. Pozerám, že je to zapracované už aj na cp.sk http://www.slovakrail.sk/sk/o-spolocnosti/vyluky/vyluky-v-zahranici2.html
Reakcia na: Ike #228283:
Postavim sedacku na cestu, “nezmesti sa mi do bytu a kde ju mam dat?” 😉
Reakcia na: S499.1023 #228285:
A pozerám, že je to správny link, ale asi sa bude obsah s plynúcim časom meniť 🙂
https://imhd.sk/ba/kalendar-udalosti
Reakcia na: 810zssk #228287:
máš pravdu, vypracovanie plánu a operatívne riadenie je jedna vec, ale niekto úplne odpílil možnosť adekvátne informovať cestujúcich .... predpokaldám, že na žiadnej zastávke nebude k dispozícii vytlačený oznam, prípadne iná forma informácie pre cestujúceho ..... a zase raz sa cestujúci budú odbavovať na vodičoch či dispečeroch, ktorí budú (výnimočne) v tomto prípade bez viny ....
Reakcia na: gejza #228286:
Aké "protiopatrenia"? Proste musíš vozidlá odkloniť z uzavretého úseku, alebo ich zdržať kým sa znova neotvorí. Máš pocit že sa to bude ľahšie robiť operatívne v čase keď už to bude reálne, než pripraviť vopred v klude deň predtým?

Jasné, že tam zajtra bude veľká miera operatívy, ale zas trasa je popísaná dostatočne detailne na to aby sa dal vypracovať aspoň predbežný plán že ako budú linky v jednotlivých fázach vedené. To nemôže trvať viac ako dve hodiny a značne by to zajtra zjednodušilo robotu aj dispečerom, aj vodičom.
Reakcia na: 810zssk #228284:
mal som na mysli slušnú kultivovanú komunikáciu o možných dopadoch na činnosť ..... takúto komunikáciu by príčetný partner realizoval v dostatočnom predstihu tak, aby sa subjekt postihnutý jeho svojvôľou dokázal primerane pripraviť .... neobhajujem DPB a.s., ale som presvedčený, že za necelý deň sa nedajú naplánovať a zrealizovať adekvátne protiopatrenia ....
Reakcia na: Ike #228279:
A nedáš teda ten správny?
Reakcia na: gejza #228282:
Informácie sú v médiách dostupné hocikomu.
Reakcia na: kecho #228281:
Úspešní ľudia sa pýtajú: "a kde máme zaparkovať?"
Reakcia na: 810zssk #228280:
tipujem, že DPB a.s. o chystaných obmedzeniach nebol vôbec informovaný ....
Reakcia na: Ike #228277:
To teraz neriešim že sa informuje neskoro, skôr som hovoril o tom princípe preventívneho uzatvárania všetkého 🙂 Blbé ale je že DPB nezverejnil žiaden plán (a bohvie či ho má).
Reakcia na: Ike #228278:
Pardon za dankovčinu, mal som tam pôvodne link, ktorý bol zlý a nedbalo som ho nahradil zvyškom vety.
Na inú tému:
vieme o tomto viac o tom pokusnom hlásení v 70. rokoch? Prečo sa od toho upustilo a prečo na to ľudia v roku 2000 pozerali ako na niečo z inej planéty?
Reakcia na: 810zssk #228274:
Pri EU sammite tu boli mesiac predtým predpovede armageddonu a ľudia sa chystali na mobilizáciu. Výsledok bol ten, že keď som šiel v piatok trolejbusom do práce, na križovatke stál len trolejbus a v práci som bol takmer sám. Navyše to bol piatok medzi víkendom a sviatkom, teda veľa ľudí bralo dovolenky.

Lenže o návšteve Makaróna viem tam 3 hodiny. Hoci ja zajtra autom nikam neplánujem ísť, kvantá ľudí hej. A 20 minút na obchvate síce nie je žiadna veda, ale mesto sa tak upchá, že autá budú stáť v zápche ešte aj na výjazde z Borinky ? Čiže zbytočné obmedzenie so zbytočným dopadom. Len preto, aby Makarón náhodou nevidel živého Bratislavčana ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.