Reakcia na: DRRD #228099:
Čo píšete všetci traja, teda možnosť pozdejšieho predĺženia trate (obojsmerný prejazd miestom obratiska v priamom smere) + minimálna možná veľkosť pozemku + inšpirácia pražskými slučkami, si neodporuje, skôr sa to dopĺňa a ako optimum vychádza z toho to riešenie, ktoré je tam teraz. Takže je vlastne dobré 
Pri klasickej slučke v jednosmere by buď bolo potrebné zväčšiť pozemok vysunutím slučky mimo os trate (na mape metských dráh viď obratisko Važecká v KE, ktoré má rezervu na pokračovanie trate, ale je vysunuté) alebo by klesla deponovacia kapacita (koľaj z predĺženia trate by križovala odstavné koľaje) alebo by nebol priamy prejazd v jednom zo smerov (ale cez oblúky slučky), čo je ešte viac neprijateľné.
johnnyjanko