Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tomas.ryan #227441:
Ty máš, človeče, do šľaka, tak akurát dosť! Veď to treba presne naopak - od tunela do Dúbravky neexistuje žiaden dôvod trať zakopávať, naopak pri tuneli by sa mohla zanoriť. V prípade realizácie tvojho nápadu zakopávanie platíš ty, či tvoji rodičia?
Reakcia na: tomas.ryan #227441:
Ak by mala Bratislava neobmedzené množstvo prostriedkov do budovania infraštruktúry tak by som skôr pod zem dal trate v centre. Niečo na spôsob Viedne.
Reakcia na: Peon #227442:
Aj tie internety by si zakázal? Keď majú v pizzerii v určitých hodinách akciu pri dvoch pizzách tretia zadarmo, tiež by si to zakázal, lebo veď je to diskriminácia tých, čo dostali len dve pizze?
Reakcia na: tomas.ryan #227441:
To je zlý nápad a lá 90. roky:
- zvýšiš dopravnú indukciu (zlepšíš situáciu pre IAD a pochopiteľne to ľudia využijú),
- verejný priestor bude tak "príjemný", že budeš mať pocit, že si v strede RWY na letisku,
- chodcom predĺžiš čas príchodu na zastávku a zavedieš im potrebu vertikálneho pohybu (budú musieť chodiť po schodoch),
- budeš musieť zabezpečiť bezbariérovosť (vybudovať výťahy) a s ňou spojené náklady na údržbu,
- a akosi neviem nájsť pridanú hodnotu a hodnotu za peniaze, pretože by to bolo šialene drahé.

Tu je alternatíva:
- zrušiť 2 z 3 prejazdov cez električkovú trať a na všetkých zvyšných umožniť otáčanie,
- zriadiť priechody na oboch "zhlaviach" zastávok, ale bez svetelnej signalizácie,
- zavádzať politiku dopravného upokojovania, t. j. šikany, bazaltové kocky pred priechodmi a iné funkčné opatrenia na zníženie rýchlosti na 40 km/h (nie hrdzavá značka za listy stromov a hotovo).
- preferencia na svetelných križovatkách pre električky,
- polročné alebo ročné monitorovanie cestujúcich a cestovného času s cieľom eliminácie prestojov mimo zastávok na 0.
- po splnení cieľa začať na úsekoch súbežnej prevádzky s autobusmi postupné rušenie zbytočne nahromadených zastávok a v smere od Dúbravky postupné zavádzanie BUS pruhov.
Ahojte mobil sa mi dal v priebehu minulého týždňa do tovarenskych nastavení po obnove v ňom nenachádzam aplikáciu ids bk. Vie mi prosím niekto poslať link kde ju stiahnem? Ďakujem pekne.
Reakcia na: tomas.ryan #227441:
To je dost blby napad zvlast ked ta trat je oddelena od cesty a okrem prejazdov, ktore by sa dali osetrit + pri poriadnej kontrole a pokutach aj ustrazit su/by boli tie naklady tak vysoke, zeby navratnost bola blizka 0.
Reakcia na: Peon #227442:
Dobre tak nie je to diskriminácia (len sa mi nepáči takéto komplikovanie a zneprehľadňovanie tarify IDS).
Reakcia na: S499.1023 #227432:
Veď som to písal: V tom, že jeden typ lístka z viacerých (DCL) - rovnaký lístok za rovnakú cenu v niektoré dni v týždni platí tak ako doteraz pre jednu osobu, le v iné dni pre viac osôb. Ja by som takéto komplikovanie tarify zakázal.
Reakcia na: david1 #227439:
Zaujímalo by ma, či sa niekto niekedy z dopravných odborníkov napríklad nezamýžšľal nad možnosťou... že miesto rekonštrukcie električkovej trate od Tunela do Dúbravky, ju jednoducho zrušiť a zakopať pod zem s tým, ze pred Tunelom by sa vynárala na povrch. Miesto koľajníc na povrchu by mohli urobiť ďaľšie dva cestné pruhy, z toho krajné určt ako BUS pruhy a cyklocestu.
Chápem že náklady by boli väčšie ako pri plánovanej "rekonštrukcii", ale šľak to traf, veď tú dopravu treba viesť mimoúrovňovo aby bola rýchla a spoľahlivá.
Reakcia na: kohut2012 #227438:
Vraj debata odborníkov?
Kandidát Mrva , ktorý sa chcel zapáčiť voličom BSK tak jediná téma boli kolektory pri D1 a električka k stanici Vajnory no zo strany Vajnorského jazera. Čo by teda moc nepomohlo ani samotným Vajnorom.
Keď to nevyšlo na Župana tak teraz to ide skúšať s metrom.
Reakcia na: Andy611 #227435:
Listok je zapisany priamo v karte. Vo vlaku ju len na vyzvanie predlozite sprievodcovi. V autobusoch si normalne vypytate listok do vystupnej zastavky (vodicovi nehlasite ze uz mate listok) a strojcek po prilozeni karty sam vyhodnoti jeho platnost a vyda vam nulovu potvrdenku.
Reakcia na: Andy611 #227435:
Pokial viem spravne (a kludne nech ma opravia), tak vo vlaku ma sprievodca citacku kariet, kde mu ukaze aky listok je platny a ci ho mas.

Co sa tyka Slovak Lines ak povies ze mas listok na XY pasiem a prilozis, malo by to vodicovi ukazat/vytlacit nulovy listok kedze uz jeden mas. 🙂
Dobry den

Prosim o radu, cestujem z BA do Bahonu

V pripade, ze si kupim listok cez e-penazenku v elektricke na 7 pasiem a cestujem este vlakom a regio busom ako sa preukazem, ze listok mam kupeny ? Vo vlaku mi to skontroluje sprievodca a ako v regio buse, tiez tam kartu len prilozim pred vodicom ?

Dakujem
Reakcia na: JANEK #227427:
Presné dátumy nepoznám, avšak opravujem zásadnú chybu: Vozovňa Krasňany nebola sprevádzkovaná v roku 1966, ale až oveľa neskôr. Ešte kačice 309 a prvá séria 310-329 boli dodané na Jurajov dvor a odtiaľ vypravované na e-3. To sa bavíme o rokoch 1971 - 1972. A až niekedy v priebehu r. 1972 boli presunuté kačice a časť T2 (201-238), T3 (279-308) - hranice vozov sa časom presúvali - do novo otvorených Krasňan, vtedy boli dvojnápravové električky presunuté na Jurajov Dvor a namiesto e-5,7 začali byť vypravované na e-4, na ktorej aj dojazdili.
Vtedy ale vozovňa Martanovičova (názov Pribinova sa nepoužíval, ulica sa premenovala až po zrušení vozovne) nebola zrušená, lebo sa z nej aj naďalej vypravovali pracovné vozidlá, a to aj T2. Koľajovo bola odpojená až po r. 1980, presne si nepamätám. Ale aj potom tam ešte DP garážoval niektoré pracovné automobily.
Reakcia na: mirec240 #227428:
To je ono. Vdaka ?
Reakcia na: Peon #227431:
Môžeš mi vysvetliť, kde vidíš diskrimináciu?
Reakcia na: 810zssk #227426:
Ach jaj, prečo tú tarifu IDS BK takto komplikujú? Predpokladám, že tým cestovaním viac osôb na jeden DCL cez víkend sa inšpirovali v IDS JMK, ale práve týmto sa nemuseli. ? Podľa mňa to, že cez pracovné dni na taký istý DCL bude môcť naďalej cestovať iba jedna osoba môže byť považované za diskrimináciu.

Haha, predpokladám, že v SL každá osoba cestujúca na jeden DCL cez víkend dostane vlastný bezplatný evidenčný lístok od vodiča. ?
Aj keď s oneskorením, predsa sa vyjadrím k nákupu nových autobusov, ktorý vraj DP chce urobiť. Otázka je, kedy to chce urobiť, Veď ešte tento rok budú voľby! Budú sa poslanci chcieť tým zaoberať? Nebudú chceť to nechať na nových poslancov. Alebo to predloží novému zastupiteľstvu? A myslí si,že mu to len tak schváli aj keď by bol zvolený nový primátor? Alebo chce úplne obísť Mestské zastupiteľstvo? Ako?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.