Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ratataj #226259:
Nezostáva nič iné, len tlačiť dielňu do opravy
Reakcia na: VLK #226260:
Ja som si tiež niekedy pripadal ako spisovateľ, keď som písal závady do knihy voza ? Keď na druhý deň bola v knihe poznámka "opravené" s pečiatkou "voz schopný prevádzky", samozrejme bez opravy, tak som zopárkrát dovliekol voz do garáže na výmenu a mal si vidieť tie poznámky typu "rozmaznaný brigádnik" a podobne...
Reakcia na: ratataj #226259:
moja stála odpoveď dielňam v týchto veciach je jediná - ostane im tam ten voz aj so zápisom v knihe... verím, že som v dielňach na čiernej listine, lebo po mojich jazdách im zapĺňam knihy, ale ohrozovať seba, cestujúcich a okolie nenechám...
Reakcia na: trolejbus6207 #226247:
no len teraz sa ti bezne stane, ze ked hlasis poruchu rucnej brzdy ( konkretne po uvolnenni rucnej brzdy neodbrzdi lave zadne kolo a trva to tak 25 min kym to povoli ) tak odpoved z dielne je - nepouzivaj rucnu,sak mas zastavkovu. ja som sa podla toho neriadil, takmer denne som koli tomu niekde tych 25 min stal, ale vela vodicov si povie ok, tak bez rucnej ...
Reakcia na: MatejBA #226243:
ja hlavne nerozumiem co robil vodic mimo vozidla. ono totiz vypnutie bateriek a tym padom aj resetnutie riadiacej jednotky vozidla sa robi vypinacom, ktory sa nachadza v kabine vodica, v pripade SORky vlavo pod oknom, a nie hrabanim sa niekde pod deklom pri baterkach. jedine co mi z toho vychadza, ze bud rano nedaval pozor, alebo mu vodic - instruktor tuto informaciu nepovedal.
Reakcia na: Peon #226251:
Peonizmy... Plus neznalosť železnice aj zákona o premávke na pozemných komunikáciách.
Reakcia na: Ike #226246:
Pred chvíľou som tade poskakoval v kolóne a so záľubou si tento paskvil prezeral. Inak pozdravujem vodiča bieleho BMW X1 s EČV DS, ktorý si (márne) predstavoval, že striedavé radenie vyzerá tak, že sa do jednej medzery v priebežnom pruhu vopchajú dve BMW. Scheiße, Scheiße, goldene Fischchen, to červené auto má 5 rokov a rád si ho nechám na cudzí účet zgenerálkovať.
Reakcia na: MatejBA #226243:
Vozidlo sa V PRINCÍPE nenecháva na zastávkovej brzde. Zastávková brzda má len jeden účel - uľahčiť vodičovi, aby pri stanicovaní nemusel stáť na brzde.
A s dispečingom je to veľmi jednoduché - dispečeri nie sú opravári (s výnimkou exdispečera Autošoféra Jozefa H., ktorý vedel všetko následkom konzumácie exkrementu židovského kráľa). Takže vodič nahlásil poruchu, dispečing mu povedal "čakajte, posielame dielňu". Po zavolaní dielne opravár povedal "nech to reštartuje, možno to ožije". Dispečing správu odovzdal vodičovi a tým to skončilo.
Reakcia na: david1 #226241:
A dispečer prečo, prosím? Keď ideš tankovať, treba ti zvlášť pripomínať, že so zapálenou cigaretou v hube fakt nie?
Reakcia na: zakaznik #226234:
A Zákazník, ako skoro vždy od toho úrazu elektrickým prúdom, je zasa múdry ako rádio. On by určite ten autobus aj predbehol a vlastným telom zastavil.
Reakcia na: 810zssk #226229:
Nie, nebolo to dostatočné. Označenie "zastávková brzda" je hádam dostatočne pregnantné.
Po čase tu mám znova jeden z vami tak obľúbených príspekov, ktorý obsahuje rôzne zaujímavé otázky na diskusiu. ?

1; Je Sološnica obsadená živým človekom? Viem, že Plavecké Podhradie nie je. Nepamätám si to z minulého roka.

2; Aj tento rok sa znova čudujem, že stanice [zastávky?] na tejto turistickej trati sú obsadené (asi výpravcom) ŽSR: okrem Rohožníka aj Kuchyňa a Jablonové. Je to naozaj nutné pre prevádzku tej linky? Nedá sa bezpečnosť tejto jednokoľajnej trate zabezpečiť na diaľku?

3; Sú tam ľudia zo ŽSR aj v dňoch keď tade jazdia iba nákladné vlaky? Všade je jeden človek a v Rohožníku kvôli nákladným vlakom je ich viac?

4; Minimálne v stanici Rohožník je dokonca živé akutistcké hlásenie o odchodoch vlakov. To tam funguje ešte z pred asi 13 rokov ALEBO kvôli obnoveniu v roku 2017 do toho ŽSR investovali? Príjemne ma prekvapilo, že čakáreň je tam prístupná pre cestujúcich [to, predpokladám, že na celej trati 112 je iba v Rohožníku].

5; Nedovidel som dobre alebo nevšimol si na priecestiach na tejto jednokoľajke: Rozumiem správne, že na niektorom sú aj závory, na inom aspoň svetelná a akustická signalizácia a na tých, ktoré sa križujú s poľnými cestami (prístupnými aj pre autá) je iba kríž, a teda sú úplne nechránené? Nepamätám si, že by rušňovodič pred nechránenými priecestiami zatrúbil. ?
Reakcia na: Ámos #226248:
"Vypnúť a zapnúť batériu" podľa mňa nespadá ani do vééľmi rozšírenej definície opravy vozidla.
Od 26. 5. 2018 do 3. 6. 2018 bude v Rakúsku výluka v úseku "Wien Stadlau - Raasdorf", ktorá bude mať vplyv na medzištátne REX-y v Bratislave vedené ako S20. Nechce sa mi veriť, že kvôli obchádzkovej trase cez Ganserndorf [bez zastavenia] budú meškať iba do 5 minút... http://www.slovakrail.sk/sk/o-spolocnosti/vyluky/vyluky-v-zahranici3.html
Reakcia na: irizar #226242:
A uz neplati, ze vodic sa nema pokúšať vozidlo opravit?
Za mojej beúsáckej éry mal zastávkovú brzdu len Sanos, NIKDY ma ani nenapadlo ju použiť, VŽDY som použil parkovaciu brzdu, keď som odstavoval voz aj na rovine a na zastávke počas nastupovania/vystupovania cestujúcich som stál na vzduchovej brzde, takže takýto prúser som našťastie nezažil, ani si nepamätám nikoho z kolegov, žeby mal takýto problém. Na 9Tr sa občas stalo, že "uskočila" ručná, ale zvyčajne to bolo šlendriánstvom vodiča, ktorý ju dostatočne "nenapumpoval" alebo pritom nestál na vzduchovej brzde.
Ze ma tie značky v BA ešte iritujú.?
Reakcia na: david1 #226241:
nesúhlasím, podľa predpisu D1/3 je vodič povinný spoľahlivo zabrzdiť vozidlo. V TEDOMoch (a nielen tam) boli ružové nálepky s upozornením na nutnosť zatiahnutia parkovacej brzdy pred opustením stanovišťa vodiča.
Zastávkovú brzdu nikdy nebudem považovať za spoľahlivú (poučený najmä obludnosťami zvanými TEDOM, kde zastávková brzda niekedy vynechá alebo z hrbatých SORiek, kde zastávková brzda sa zvykla aktivovať tak 4 sekundy po otvorení dverí). Ale zjavne je to na posúdení každého jednotlivca.
Tiež som mal ako mlaďas zážitok, keď na L50 s IK435 po príchode k boľavému parku som vykročil do salónu vozidla bez zaistenia parkovacou brzdou a vo dverách kabínky som ladným pohybom stlačil centrál na zavretie dverí a o chvíľu som sa divil, že sa mi hýbe podlaha vozidla... a nielen tá - rovno celý autobus! Odvtedy spoza volantu vstávam iba so zaistenou ručnou...
Reakcia na: VLK #226238:
Dovtedy sa budú porušovať predpisy, až kým niekoho nenapadne zriadiť preberací protokol na striedanie vodičov. Takže byť na ich mieste by som tú parkovaciu brzdu používal. ?
Reakcia na: irizar #226242:
Tiez si myslim, ze vodic, co siel na zachod, urobil co bolo treba (nechal autobus odstaveny sice iba na zastavkovej brzde, ale nechal tam ineho vodica, nech na to dohliadne + je mozne, ze prave ten vodic v zacviku sedel za volantom, nie vyucujuci) a chybu primarne spravil druhy + dispecing (ono aj otazka, preco mu povedali o baterke AZ PO zavolani dielne?).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.