Reakcia na: Miro #225351:
K zastávkam Viedenského typu (WT). Bol som dva dni vo Viedni a vozili ma autom. Na zastávkach WT i na tých menej frekventovaných ako Blumentál nastávali rovnaké problémy. Električka zavrela dvere, autá sa pohli, avšak na zelenú všetky nestihli prejsť, zostali trčať na zastávke, medzitým prišla na zastávku ďalšia električka, ľudia sa predierali medzi autá... Alebo niektorí popletení šoféri išli po koľajniciach, keď ich dobiehala električka, chceli jej uhnúť, takže sa snažili rýchlo prepchať po schodíku na nástupište, kde ale stáli ďalšie autá. No oproti Blumentálu žiadny rozdiel. Rozdiel je vo frekvencii IAD, keď zastávky WT vznikali. Vtedy to možno bol dobrý nápad, ale pri súčasnej frekvencii IAD to nie je dobré ani vo Viedni ani v Bratislave. Keď nie je možný ostrovček, tak potom radšej zastávky brnenského typu. Pri nedávnych rekonštrukciách to začali používať aj v Prahe.
Mirtschi
Ale predbežný dátum len začatia realizácie? - 2035! A to ako dlho potrvá výstavba, či toho dožijeme... Mali by sme žiadať, aby SŽDC zastavilo veškeré modernizácie iných tratí, opravu staníc atď. pokial sa nepostaví rýchlodráha
Praha - Drážďany.