Reakcia na: dyspozytor #224451:
Znenie tej poznamky je zrejme prejavom rezignacie tvorcov cestovneho poriadku na orientaciu v ich vlastnom bordeli. Este v minulom CP poznamka znela nasledovne: "Na zastávke Pezinok,žel.st. je u spojov č. 27,33,35,151,241,45,53,61,63,67,105,71,171,65,201,79,77 možnost’ prestupu z vlakov linky S 50 zo smeru od Bratislavy, u spojov č. 9,209,11,109,27,31,35,45,53,61,63,211,73,79 je možnost’ prestupu z vlakov linky S 50 zo smeru od Trnavy. Na zastávke Pezinok,žel.st. je u spojov č. 6,28,4,10,12,18,20,22,30,34,36,142,102,150,174,72,104,82,206,106,88 možnost’ prestupu na vlaky linky S 50 v smere do Bratislavy, u spojov č. 6,10,112,18,126,40,48,50,56,174,72,80,106,86 je možnost’ prestupu na vlaky linky S 50 v smere do Trnavy. V prípade meškania sa spoje nečakajú."? ? ? ?
Mike
Každopádne ten dispečing je k spoľahlivému fungovaniu nevyhnutný. Avšak už dnes môžme zaviesť princípy, aké majú pri jednotlivých prestupných miestach v Brne. Vodiči majú v papierových CP pri jednotlivých garantovaných prestupoch tieto poznámky (uvádzam príklady).
- "Čakajte na prípoj a prestup z linky X maximálne 2 minúty" (prípadne 3, 4, 5 - proste vždy je to presne špecifikované) a pokiaľ linka nepríde, môžete odísť.
- "Čakajte na prestup z linky X maximálne 2 (3, 4, 5) minúty a pokiaľ linka X nepríde, kontaktujte dispečing".
- "Na konečnej sa odstavte tak, aby ste videli prechádzať spoj linky X, odchádzate až po ňom".
- "Na zastávke X je vzájomný prestup s linkou Y, musíte sa navzájom vidieť".
- "V čase X k prestupnému bodu Y dodržujte cestovný poriadok, čaká tam na prestup linka Z."
A pod.