Reakcia na: Ma178rek #223859:
Skôr vidím (dlhodobo) problém v signálnom pláne tejto takmer úplne jednoduchej križovatky. Keď idem v linke 9, tak dosť často tam čakáme neúmerne dlho na signál voľno. Celé riadenie tej križovatky pri Chatam softvér je dosť otrasné.
Peon
Keď príde z Košíc zmeškaný, tak to určite spôsobí problém aj na rakúskej strane (v Marcheggu sa vymieňa slovenský vlakvedúci aj rušňovodič za rakúskeho). To potom nebude niekedy stíhať ani obrat z Viedne. Zabezpečí niekto náhradnú súpravu medzi Bratislavou a Viedňou alebo cestujúci budú musieť čakať na ďalší REx? Predpokladám, že v prípade väčšieho meškania bude ten REx tvoriaci súprava z IC-čka medzi Bratislavou a Viedňou v oboch smeroch odrieknutý.
Aj podľa www.cp.sk to vyzerá, že mu v Bratislave v smere do Viedne vymenia iba rušeň. To asi v praxi bude znamenať, že slovenský reštauračný vozeň za slovenské ceny budú môcť využiť aj Rakúšania cestujúci z Marcheggu na konečnú do Viedne.
Wifi bude, predpokladám, fungovať iba na území Slovenskej republiky. Som zvedavý či na zaintegrovanom úseku IDS BK (Hlavná stanica - DNV) bude ten vlak označený ako S20 (vnútri a zvonka na súprave). A keďže to bude medzi Bratislavou a Viedňou iba REx, tak vozeň / vozne 1. triedy (čo tam budú) budú teda môcť využívať cestujúci bez príplatku? Totiž tarifa IDS BK, pokiaľ viem, nepozná 1. triedu a to isté ani tarifa MPS s Rakúskom ani tá spiatočná na trasu "Bratislava - Viedeň"... A keď niekto pocestuje z Košíc v 1. triede do Viedne, tak snáď ho odtiaľ v Bratislave nevyhodia - teda, že nepôjdu tie vozne zamknuté a prázdne...
Vozeň ZSSK so zdvíhacou plošinou budú vedieť rakúski železničiari použiť vo Viedni pre nástup / výstup imobilných cestujúcich?