Reakcia na: S499.1023 #223277:
Tak beriem to tak ze v Bratislave zatial nikde nemame absolutnu preferenciu a vodic moze signal stoj dostat aj v pripade ak ho krizovatka registruje. Myslim ze Farskeho je prikladom krizovatky, kde spravidla pada volno, ale v niektorych situaciach (napr. ak ine smery dlho nemali volno) moze padnut aj stoj, bez ohladu na (ne)prihlasenie sa do sluzby.
Viko
1) prieťah cez Rakúsko - na papieri to nevyzerá zle, ale mohli by byť problémy kvôli Kobyle, Sihoti a možno i NP Donau-Auen.
2) keď už by sme tu mali takýto prieťah, načo to duplovať tunelom popod Kramáre? To po DNV-Kúty sa chystajú chodiť také šialené objemy nákladnej dopravy, aby bolo treba dve trate pre ne???
3) Úvrať z Filiálky na hlavnú zrazu nie je nemožná? ?
4) Kto to celé zaplatí? A tobôž vo variante, kde tunely idú naprieč blokmi (Šancová) i šírym poľom s otáznou hydrogeológiou (Zlaté)...
Takže ja osobne to vnímam len alo ďalší z radu zdrapov vhodných akurát tak na založenie do šuflíka.