Reakcia na: Ike #223038:
Čo sú to mufky? Bez ohľadu na to či je tam Odbočka Vinohrady alebo Močiar [sú blízko seba, však?], tak ak je tam aj malé nástupište ako píšeš, tak to sa využíva v mimoriadnych situáciách pre cestujúcich? Predpokladám, že chodník kamkoľvek do zastavanej časti mesta (napr. na prestup na MHD) odtiaľ nevedie - a ak tak iba nejaký vyšliapaný v tráve?
Na dopravni Odbočka Močiar aj Odbočka Vinohrady máva službu zamestnanec ŽSR podobne ako na železničných stanici v dopravnej kancelárii?
Hmm, takže na tej dopravni by rušňovodič mohol bezpečne stáť, a teda prejsť z jednej strany vlaku na druhú a pokračovať v jazde v opačnom smere? Hmm, ale ak by sa tam stretli dva protiidúce vlaky Regiojet , tak v Rači na stanici majú križovanie jednoduchšie. Určite by bol zaujímavý obrat 10-vozňového rýchlika na takejto dopravni - je vôbec reálne, aby tam lokomotíva obehla vlak?
Inak som zvedavý na budúcnosť stanice Predmestie. Dúfam, že sa raz bude viac ako takmer nijako v súčasnosti keď už bola zrekonštruovaná...
Ale o to lepsie.
peste.noire
Takých Sadovských máš v čele každej SADky. Neviem ako by to definoval psychológ tú poruchu osobnosti, keď je niekto chorý narcis a trpí chorobnou potrebou trvať na svojej pravde, príp. trpí panickým strachom z toho, že niekto iný by niečo lepšie ako je jeho systém uviedol do praxe. Iné SADky fungujú snáď inak ako Slovak Lines? Plne im vyhovuje stav, že CP sú ako noty na bubon a takt nevideli ako z rýchlika tie CP. Čím horší CP, tým viac žmýkajú samosprávu na službe, ktorá upadá a vyžaduje čoraz vyššiu dotáciu na 1km. Preto by ma zaujímalo, že kto má záujem na tunelovaní a zadlžovaní VÚCiek, ktoré si na financovanie poskytovaných služieb neraz berú nemalé úvery. ?