Reakcia na: david1 #222483:
A čo takto ušetriť vzkm a netočiť ju súčasnou trasou, ktorú už dnes aj tak obsluhujú dve linky, ale pekne z nástupiska smerom L65 hneď doľava popod D1, zastávka Pharos a na kruháči naspäť? Čiže namiesto jedmosmerne 3,0 km by to bolo ponovom jedným smerom iba cca 1,5-1,8 km... A v pohode by pri rovnakých vzkm vyšiel aj int 20 so "zákonno-prestávkovými" pauzami. Keďže namiesto 6 km/kolo by to bolo max 3,6 km/kolo...
Peon
Som zvedavý kedy budú v IDS BK zaintegrovaní spolu s Arriva Trnava. Takisto som zvedavý či bude zaintegrovaný ten pripravovaný vlak v úseku "Petržalka - Rusovce". Pre porovnanie: Vlaky do Viedne medzi Hlavnou stanicou a DNV sú zaintegrované. Škoda, že medzi Petržalkou a ďalšími stanicami v Bratislave (okrem Rusoviec) budú naďalej premávať iba nákladnè vlaky (a asi raz za rok aj mimoriadne historické osobné).
A určite by sa niekomu niekedy zišlo cestovať aj seneckou linkou Arriva Trnava z Patrónky napr. na Račianske mýto...