Reakcia na: 810zssk #222376:
Tá 9 je kvôli kombinovanej výprave, aby boli v Ružinove nové vozy, ktoré sú zatiaľ iba v jednej vozovni. Keďže do 22.50 hod. jazdia riadne denné spoje, tak aj tie škodovky sa musia nejako z Ružinova dostať na Trnávku. Takže súhlasím, že Ružinovu celkom príde vhod, že ich o 22.59 a 23.29 odvezie električka až do mesta – na Račianskej radiále majú cestujúci možnosť cestovať len po Vazovovu, prípadne vychytiť kreatívny prestup na Blumentáli na jednu z tých dojazdových devín. Na Vajnorskej pridali N53, inak tam bola tiež riadna diera, a od Zátišia sú dojazdy opäť len po Vazovovu. Karlovka a Petržalka majú tiež výhodu, že električky pri ceste do vozovne musia ísť cez centrum mesta, takže majú spojenie do centra mesta aj po 23. hodine a to celkom luxusné.Ale napríklad na Račianskej by sa to dalo vyriešiť od novembra tak, že každý druhý dojazd L3 by šiel cez SNP (čo by síce ešte viac predražilo dojazdy a výjazdy L3 predstavujúce ročne cez stotisíc vzkm), čo by cestujúcim dosť pomohlo.
david1
Z Rače zrušili dávnejšie poslednú L5 vedenú po Poštovú kde si chytal rozjazdy na Hodžovom a dojazdy do polnoci po Račianske či Vazovovu sú tiež len vďaka výprave z Juráku.
Kedysi nevedeli ani napasovať Račianske dojazdy k dojazdom L8 na Vazovovej čo sa točila na Kamennom do polnoci. Čakal si tam 13-14 minút resp sa stretávali v triangli na Vazovovej.
Vajnorskú už poriešili doplnenou N53 z L53 o 23,30.
Toto by stačilo aj z Rače končiacou L65 či L56 na N55. Z Ružinova napr. z L67,87 na N70.