Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #222155:
Si pil? ?

Skúsim odpovede:
Ad 1) autobusy tam nejazdia
Ad 2) ak jazdia, tak je to L32
Ad 3) ak je to L32 cez víkend, tak tam jazdí kĺb.
Reakcia na: Peon #222153:
Prečo žiadny klbák (autobus) nejazdí pravidelne cez Kramáre? Iba výnimočne tam ide takè ZV. Alebo čo kedy jazdí na linke 32? Toto pìšem nepohodlne zo smartfónu, tak výpravu nejdem pozerať... Predpokladàm, źe to súvisí minimálne so životnosťou vozidla. Vyjsť tam hore od Patrónky dokàže.
Reakcia na: ufo #222151:
Ešte aj Fóbia má dnes reguláciu výkonu klimatizácie premenlivým zdvihom kompresoru. Ale hentie pseudoklimatizácie v SOR-kách asi fakt nie.
Reakcia na: S499.1023 #222137:
Ďakujem za reakciu na môj príspevok, vàžim si to. Úzka cesta nezaťažuje vozidlo, iba vodiča, lebo takà jazda je určite náročnejšia na pozornosť, ale aj skúsenosti a šikovnosť vodiča. A nie všetky úzke cesty sú jednosmerné...

Pamätám si na mimoriadnu linku X43 spred rokov, kde 9,5-metrový SOR jazdil z Koliby cez Kamzík k Snežienke. Tam bolo náročné rozbehnúť sa do kopca späť smer Kamzík.

Predpokladám, že kopcovitý terén znižuje životnosť vozidla. Taký (navyše SOR) v mestskom prevedení určite nie je prispôsobený na časté stúpanie do vysokého kopca a brzdenie pri zjazde...



Reakcia na: Petto #222122:
stane sa niečo na šafku je Petržalka odrezaná, stane sa niečo pri Farského detto..
Reakcia na: S499.1023 #222150:
Nejako inak ako zmiešavaním studeného a teplého vzduchu? Vypínanie kompresoru existuje, ale to prípad sorky nie je. Tak predimenzovanú klimu to nemá, ani automatickú klimu...
Reakcia na: ufo #222148:
Neviem ako u ŽltoZla alebo Zločineckej, ale u nás má klimatizácia (samozrejme len na stanovišti, kontajnery majú autonómnu) aj inú reguláciu, než ON/OFF. A v aute to mám tiež tak.
Reakcia na: ufo #222148:
viem, že je to elementárny problém, ale ja osobne mám problém rozhodnúť sa, či po nastúpení do pojazdnej sauny mám zavrieť okienka a čakať, kedy si vodič uráči použiť ten ventilátor na streche vozidla, alebo ich pootvárať, aby teplý vydýchaný vzduch nahradil žeravý červstvý vzduch.
Reakcia na: medzernik #222146:
Kompresor klimy buď ide, alebo nejde, čo tam chceš dať na minimálny výkon?
Viete už aj o dnešnej akcií? O piatej na ASMN. 😃 https://goo.gl/16eMt7
Reakcia na: janstar #222145:
"Našich" asi ťažko ale áno väčšinovo sa klimatizácia nezapíná aby sa šetrilo asi alebo ja neviem. Dáva sa na minimálny vykon.


My sme len fanúšici, ale to určite už viete lebo ste si prečítali a súhlasili s podmienkami
Páni z dopravného podniku nech sa idú pozrieť do Tesca ako vyzerá klimatizácia.V autobuse na okne cedulka ,,Neotvárajte ,ide klimatizácia,, a je tam ako v skleníku tak ako vonku,prídem do Tesca a až tam zistím ako vypadá klimatizácia a nie vo vašich busoch.
Reakcia na: kpt.Andrej Danko #222139:
A nebodaj vieš v ktorých vozoch to "príslušné tlačidlo" je a v ktorých nie????
Reakcia na: Viko #222140:
Koľko financií ide z VÚC do DPB? Keď - "Frešo tvrdí, že bratislavská župa by dopravu zdarma „utiahla“ aj v súčasnej finančnej kondícii. Tak či tak do nej každý rok vlieva milióny eur a nemení sa to."
Reakcia na: kpt.Andrej Danko #222139:
S takým nickom gramatika vôbec neprekvapuje. ?

Okrem toho, klíma býva bežne pustená vo viacerých vozidlách ako v tom jedinom spomenutom.
Chcel by som pogratulovať neznámemu vodičovy 70-ky že sa mu včera ako zatiaľ jedinému v roku podarilo nájsť tlačidlo zapnutia klimatizácie. Dúfam že informácie o lokalizácií príslušného tlačidla odovzdá aj menej všimným kolegom.
Reakcia na: gejza #222136:
Pochopil som tvoje hlboko červenofašistické založenie.
Reakcia na: Peon #222135:
Ako obvykle - nebolo potrebné pozerať sa na meno autora a bolo jasné, že sa jedná o peonistický príspevok.
Teraz by som ja mal niekoľko podotázok: Akým spôsobom je vozidlo preťažované nasadzovaním na úzkych cestách? Máš pocit,, že bratislavský SOR BN 10,5 nevyjde na Kolibu alebo na Kramáre alebo hore Pražskou, prípadne máš pocit, že sa tým jeho životnosť, prípadne životnosť jeho vodiča nejako radikálne skracujú?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.