Ja by som dal ešte jednu výhodu:
DPB sa má možnosť za cenu niekoľko málo € (za mzdy a energiu, ak by to teda vôbec neplatil dodávateľ vozidla) zoznámiť s novým typom vozidla a jeho prevádzkovými vlastnosťami. Takýto poznatok môže byť užitočnejší, ako návšteva medzinárodného veľtrhu.
Nerob zo seba demagóga... Útočila jedna osoba, relevantné argumenty tiež padli, aspoň čo som narýchlo našiel:
1) Davidosmhd - "Homologizácia. Na veľkej trolejbusovej sieti predsalen prebehne rýchlejšie."
2) Sommelier - "Asi to je praktickejšie robiť v BA keďže tu sú na to potrební ľudia a technika a nie v ZA"
3) Solider - "Skôr preto, že dotknuté úrady tu majú sídlo."
4) ja - "Budes ty platit pobyt vsetkych potrebnych zamestnancov statnej autority v zilinskych ci presovskych hoteloch a prevoz vsetkych papierov zakazdym, ked sa rozhodnu daco nove nakupit?" (ok, mohol som to podať inak, ale podstata je rovnaká - čo je väčšia strata pre daňového poplatníka?)
5) ja - (parafráza) ak sa homologizácia nespraví čo najprístupnejšia, obmedzuje to hospodársku súťaž, čo sme tu už mali a neosvedčilo sa.
Mne sa zdá, že si predpojatý voči všetkým a všetkému. Oháňaš sa tým, že ústupky Škode (ktorej voz si DPB pomaly opravuje) sú nemiestne, že ústretovosť k úradu (ktorý v minulosti vydal otázne rozhodnutia dané striktným výkladom zákona) je nemiestna... Ale uniká ti, že mesto ani štát sa nedá riadiť škôlkarskou logikou pomsty a napriekov.
A dobrá rada na záver - keď ti tak strašne záleží na hospodárení DPB, nevyrábaj búrku v pohári vody kvôli pár tisíckam na jednom Solarise, radšej sa obúvaj do miliónov o ktoré sa predražili nákupy vozov a podobných kšeftárskych káuz
?
Za to tvoja argumentacia je na urovni MŠ. "Preco? Lebo Amos/Gejza povedal?" WTF?
Zatial tu padol jediny relevantny argument a to od Sommeliera a to sidlo uradu. Ktory vlastne dopravu zd sa tiez viac kurvi ako lepsi a este im aj stromy vadia.
Kym mi nepodas argument a dokaz o fer cene, myslim si svoje. Presne ako ty si myslis, ze to bude cenovo vyhodne. Dokaz mas? Nie.
Ak to ma byt ziskovy business pre DPB, OK. Nic proti tomu nemam. Inak nevidim dovod, aby sa kazdy trofel v SR homologizoval v Bratislave a pre DPB to vytvaralo stratu. Zatial ziadna zmluva ani faktura zverejnena nebola.
.... DPB a.s. môže realizovať diaľkovú linku do zahraničia, ale až potom, ako zabezpečí základnú obslužnosť Mesta, prípadne jeho blízkeho okolia .... z môjho pohľadu je prioritná obsluha Mesta, potom okolitých dedín v rámci Slovenska a ak ostane čas, prostriedky a kapacity, tak nech sa zaoberajú aj zahraničím
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos