Mne je uplne jedno ci je to pre dva cudzie subjekty prakticke alebo nie. Hlavne pre ten jeden, co elektricku opravuje rok, lebo zmluva jej nekaze to urobit rychlejsie.
Ak uvidim zmluvu alebo fakturu uverim. Dovtedy sa namna nemozete hnevat (na zaklade skusenosti), ze som skepticky a negativisticky naladeny.
Asi to je praktickejšie robiť v BA keďže tu sú na to potrební ľudia a technika a nie v ZA, ale veď ty tomu rozumieš, tvoja alternatívna pravda je, že to zaplatí DPB zo svojho.
Nejde o to, kolki sa chcu odviest, ale kolki sa budu moct odviest, ked bude zabezpecena 100% vyprava.
Neviem na co je dobre zaskolovat vodicov na novy typ, ked tu jazdit nebude.
Pretoze pre DPB je typicke robit charitu do Chorvatskeho Grobu, ci Hainburgu. Pochybujem o realnych schopnostiach zamestnancov DPB vyratat skutocne naklady a nie cez priemernu cenu vzkm a pocet odjazdenych km.
Nerozumiem dovodu preco. Lebo niekto si chce urobit zase pekne fotky?
Bez ohľadu na to, či homologizáciu zastrešuje Škoda alebo DPMŽ, určite na tom bratislavský daňový poplatník nepríde k ujme (prečo by DPB financoval cudziu homologizáciu???) a proces bude zmluvne dohodnutý tak, aby vyhovoval obom stranám.
V špičke by nebolo na škodu odtiaľ vylúčiť aj L31 (v smere do CSU) a trolejový kontakt výhybky smer Račko posunúť tak, aby tam mohli zastaviť za sebou dva vozy.
Prinajhoršom by sa z Blumentálu vylúčila IAD a poslala po Mýtnej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Kto to bude soferovat pri dnesnom nedostatku vodicov?