Inak všimol som si, že na spomínanej linke do Hainburgu, narozdiel od linky do Viedne sa objavili niektoré typické "neduhy" SL známe z regionálnych liniek - ako napr. jazda mimo obce 60, kupovanie lístkov do konkrétnej zastávky napriek rovnakej cene, vydávanie nulových lístkov (napr. k spiatočnému) a podobne... Holt tradícia je tradícia ?
Hej, vsak tak aj dialkova doprava SLE dopadla.. ? Realne jedina linka ktora im zije bez toho aby bola dotovana je Vieden - prave ta linka kde vsetky svoje dogmy pozahadzovali a robia to poriadne.
Bola nejaká dohoda medzi 4 očami GR DPB,a s. a GR Random Lines, a. s. (SL) že DPB skončí premávať na 901 a preberie to SL. Preto najprv SL zaviedol svoju linku. Avšak GR sa zľakol, 901 sa nezrušila a keďže dohoda bola iba ústna a neverejná, tak SL ťahá za kratší koniec.
Celkovo nerozumiem, aký mala celá táto šaškáreň zmysel. Pokiaľ mala táto linka slúžiť ako náhrada za zrušenú 901, tak sa mala zaviesť v čase zrušenia 901 (dokedy má vlastne DPB platnú licenciu na 901) - a nie najskôr s veľkou slávou zaviesť súbežné spoje a potom potichu osekať...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
barack40
Celkovo nerozumiem, aký mala celá táto šaškáreň zmysel. Pokiaľ mala táto linka slúžiť ako náhrada za zrušenú 901, tak sa mala zaviesť v čase zrušenia 901 (dokedy má vlastne DPB platnú licenciu na 901) - a nie najskôr s veľkou slávou zaviesť súbežné spoje a potom potichu osekať...