Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #219378:
To neviem. Písal som ako by to malo byť riešené ak by to malo byť dotované.
Reakcia na: ufo #219378:
Keby to bolo dotovane, jazdi by to zrejme SL, nie SLE. Skor si myslim ze to bude prejazd (mozno na Vieden?).
Reakcia na: david1 #219375:
SLovaklines to má dotované z BSK, keď to má nakreslené na 2 autobusy?
Reakcia na: david1 #219375:
Však aj DPB to jazdil na komerčné riziko. Akurát, že ho niesol Magistrát.
Reakcia na: Dave177 #219339:
Ďakujem aj za tento typ.
Reakcia na: Mike #219374:
Konečne.
Takéto linky by nemal zabezpečovať DPB , ale napr. Slovak lines alebo iný kto by vyhral na to súťaž pod hlavičkou BSK a obdobným úradom na rakúskej strane.
Prípadne súkromník na podnikateľské riziko.
Reakcia na: brefos #219371:
Viacero indícií nasvedčuje tomu, že 901 zanikne...
Reakcia na: david1 #219369:
áno, i keď zatiaľ ešte nebol deň, v ktorom by išli všetky spoje, ale tak aspoň to vynechanie nie je také zlé ako predtým
Reakcia na: brefos #219371:
Ved este 3 dni, tak casu dost kym sa zobudia ?
Od 15.1.2017 bude premávať Slovaklines na asi novej linke Bratislava-Hainburg http://portal.cp.sk/Data/pdf/L102829_170115_53087.pdf a mňa zaujíma či ostáva aj linka 901. Nikde som nenašiel žeby sa mala prípadne zrušiť, díky 🙂
Reakcia na: david1 #219353:
Máte pravdu, od osobáku o 2:00 sa skutočne do podchodu dostať nedá... Inak zaujímavé by bolo skúsiť napísať podnet na ZSSK, predsalen ide o ich cestujúcich, tak by možno dokázali na ŽSR zatlačiť. Totiž otvoriť podchod na 5 minút by určite nikoho nezabilo...
Reakcia na: absurd #219367:
Tam nejde o kapacitu ale zachovanie normálnejšieho prestupného int. pre Rendez po celý deň.
Vozokm ostali podobné kdže osekali rannú špičku.
Reakcia na: Petto #219356:
A to má podľa nich na 56ke stačiť 9,5m hrbatá opacha s podestami v špičke? ?
Reakcia na: david1 #219354:
Peniaze sa zatiaľ našli na 15 min iba cez víkendy a sviatky a až teraz po X rokoch aj na sedlo pracovných dní? ? Nuž zaujímavé, že cez pracovný deň kedy viac ľudí cestuje to nešlo a na víkendy, kedy menej, tak to išlo, pretože nižšiu frekvenciu mohli vykryť nasadzovaním 12m vozidiel na linku 56.
Reakcia na: S499.1023 #219365:
Aha, ja som si pri električkách zamenil pojmy náprava a podvozok. Sorry.
Reakcia na: Troll #219364:
Električka má na nápravu vždy len dve kolesá, autobus niekedy aj štyri (dvojmontáž). Podstatná je adhézia a jej využitie - staré električky v Porte sú dvojosáky, majú adhéziu 100%, autobus má väčšinou poháňanú len jednu nápravu.
Reakcia na: Miro #219362:
To áno, ale nemá na to (adhéziu celého vozidla, nie len jedného kolesa) vplyv aj počet samotných kolies? Električky majú v dnešnej dobe totiž na jednu nápravu obvykle 4 kolesá, autobusy 2... ?
Reakcia na: Error 0x007 #219360:
To je iba obyčajné spiknutie. Fyzika jednoducho neuvažovala mimo box.
Reakcia na: zlomok #219361:
Error sa pýtal na adhéziu, ktorá by mala byť u pneumatiky na ceste lepšia než u oceľového kolesa na koľajnici. Potom by z toho ešte lepšie vychádzal trolejbus alebo elektrobus, ktorý má obidve tieto výhody.
Reakcia na: Error 0x007 #219360:
Električka má predsa elektromotor, ten je do kopcovitých tratí oveľa výhodnejší než spaľovací.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.