Reakcia na: Ike #218208:
Prave toto by bolo mozne riesit roznymi cenami za sluzby, ale nie v style BMK, ze "najprv si zaplat avyber si spriaznenu banku".Jednoducho zlava na salinkartu minus 10% na zaklade predlozenia OP, prenajom parkovacieho miesta za nizsiu cenu pri TP v BA+dane auto musi byt napisane na osobu s TP tu. Samozrejme pri dvoch podanych ziadostiach uprednostnit domacu.
Zacat konecne odtahovat parkujucich "hocikde", potom sa zvysi tlak na realizaciu predchadzajuceho bodu.
Sluzby OLO podla poctu osob TP na danej adrese koeficient minus 10% z ceny, jazdy navyse za olnu dumu, potom by sa spamatali aj obyvatelia panelakov, ktori maju neprihlasenych susedov.
Dan z nehnutelnosti zlava pri majiteloch s TP v BA alebo vyssia sadzba pri majiteloch "odinakial".
Keby sa chcelo, je mozne vymysliet vela motivatorov pre migrantov.
Doprava.Dolava
Isto nie sú spokojný obyvatelia okolia Lúky 5 až 8 ktorým pomiesali karty v roku 2005 asi najviac.Uvediem príklad že L94 chodila z Vyšehradskej a boli na nej Kĺbové vozy a chodili naplnené dostatočne.L93 bola dobrá keď chodila na Jasovsku a vtedajšia L 98 z Dolnozemskej.Jedine pozitívum vidím v L95 ktorej sa upravila trasa "aby čo najviac kopírovala trasu metra(eliny)"!!!L99 sa mi vidí úplne zbytočná a je vidieť že rozumný človek si nájde nahradnu trasu inej linky ako sa dostať rýchlejšie než L99 ktorá je fakt s intervalom 7minut celý deň vyťažená tak na 40℅kapacity aj pri 12m vozoch.A to že tam jazdí občas kĺbový voz je trochu "cez" kde v meste sa na L39 tlacia ľudia v 12m voze...ale je to z hľadiska v danej chvíli jediné operatívne riesenie a presun ZV pri schopnosti sa co najrýchlejšie napojiť na trasu hradenej linky.Ked je voľný klbak v petrzalke tak ide na L99 aj keď zbytočné a krátky na L39 lebo je pod mostom snp a vie sa napojiť napr...na Zochovej...