Radšej priamy spoj na ktorý chcem ísť bez prestupu ako x spojov a x prestupov.Najdi si staré grafikony z 90tich rokov a uvidíš že aj tie expres linky mali v špičkách 10 minútový interval a odviezli ťa z bodu A do bodu B bez nutnosti prestupovať.Napeiklad L101,102,104,105,106,107,108 atď...v pohode sa dalo v uzloch prestúpiť bez nutnosti zastavovať pri každej lampe...Ak uznavas preštudovanie a mrznutie v zime na zastávkach tak asi s tebou niečo nie je v poriadku...Od postupu času po 89tom roku sa pri výmene vedení v DPB potrebovali administratívny pracovníci vždy ukázať ako vedia zničiť MHD v BA teda kde sa ešte dá.Jedina expres linka čo ostala je L59 do ktorej sa tiež niekto obuje a zruší ju.Neviem koľko máš rokov ale opytaj sa ľudí ktorí si pamätajú ako premávali spoje pred 89roku a tesne po keď ešte existovala ako taká preferencia MHD.Dnes sa asi nedostanes z Dubravky na Zlaté piesky za 30-35minut ako vtedajším expres busom ktorý mal interval 10minut v špičke...Alebo priamy spoj z DNV do Karlovej vsi.Z Petržalky Matadorky do Prievozu (exL86) a pod...Ďalej no comment...uznavaj si svoje ++++plusy týchto novodobých zmien...Viac ľudí je proti ako za... Zrušená L90 na vysehradskú z mosta snp...hm??? Dnes sa priamo bez prestupu nedá dostať...Zrušená L89 z kopčian na AsMN...bez priameho spoja...hm?Zrušená L86 do prievozu...bez priameho spoja...hm?Zrušená L97 z Lúk do Ruzinova...Zrušená L81 hm?...Prestupovanie 1-2 alebo 3 krát ti zaberie viac času aj keď tie spoje chodia často ako keby išiel priamo spoj ako kedysi s intervalom 10-12 v špici...Sa pochop konečne...Ak zastavas túto politiku tak asi si zamestnanec DPB alebo prívrženec niektorých osôb stajacimi za týmito "skvostnymi" zmenami z roku 2005...
TomJ
Inak, vysvetli mi, keď je človek slabo vidiaci až tak, že nerozlíši veľký nápis Kopčany od dvojriadkového nápisu Údernícka kúpalisko (resp. Cintorín Petržalka), myslíš si, že by rýchlejšie a jednoduchšie rozlíšil čísla 80 a 180 (prípadne 80 a 81)?