Na to, aby sa tam mohli uložiť koľajnice, by museli mať na takúto stavbu vydané právoplatné územné rozhodnutie a stavebné povolenie od BSK. Čo myslíš, bolo by možné užívať takú stavbu, ktorú nie je možné užívať, pretože nie je napojená na ostatnú sieť? Odpovedz si sám. Toto mesto nemá koncepciu na ďalší rok, nie to ešte na ďalších 10 rokov dopredu. Máme možnosť čerpať finančné prostriedky z fondov EÚ na nové trate, no súčasné neschopné vedenie tohto mesta nevie zabezpečiť ani rekonštrukciu radiál, z ktorých sa pravdepodobne stihne zrekonštruovať iba tá karloveská a možno len tak-tak ružinovská? Pokiaľ ide o konkrétnu trať, zatiaľ s ňou počíta len dopravný generel, územný plán a ani samotný magistrát s ňou zatiaľ nepočíta.
Obchádzka vedie zo senca smerom na svätý martin, podjazdom, kde je pre šírku nainštalovaná svetelná signalizácia a následne po novovybudovanej komunikácií popri diaľnici, ktorá sa napája pri zburanom moste na i/61. Zdržanie max 5 minút
Určite niektorí z vás zaregistrovali, že sa zbúral most ponad D1 medzi Sencom a Blatným. Nikde som však nenašiel obchádzkové trasy busov, ktoré tade premávali. Ani ma neprekvapuje, že to nie je na stránke SL, ale nič som nenašiel ani na stránke IDS. A myslím si, že by sa o tom mohlo informovať aj tu.
Vychadzam, z logiky, ze - ked budu kolajnice, bude vacsi tlak na to, aby sa napojili na siet. Sucasna realita v BA - necha sa "rezerva na trat", pozemky sa postupne predaju/prenajmu/zastavaju a o 10 rokov nikoho ani nenapadne, ze tadial nejaka trat mala ist. Zdovodnenie "lebo sa to neda"...
Iste, to je skvely napad. Pribudlo by nam 200 metrov kolajnic odnikial nikam, bez rozhodnutia ako a ci to vlastne dalej bude pokracovat. No a co, hlavne ze mesto by si nemuselo plnit svoje ulohy.
Elektricku platit nemusi (ved nekupuje tram, len polozi kolaje), ale ved ked uz robi "cestu", je taky problem tam dat kolaje, alebo je jednoduchsie pototm to cele rozdr.at nanovo?
V SL je ale to úplná tragédia napríklad pred týždňom v sobotu akcia v Dun lužnej (jablkové slávnosti) uzatvretá časť DL nikde žiaden oznam, ani ,,mojbus.sk,, o tom nevedel, samozrejme na vnútornej tabuli rolovali aj neobsluhované zastávky, akurát vodič cestovaniachtivím do neobsluhovanej oblasti oznámil že je to uzavreté a hotovo. A ešte kopnem si do kompetentných, Už som za posledný rok písal na SL a 2 krát na IDSBK podnety na nastavenie- úpravu vnútornej časti informačného systému vozidiel SL a stále nič!! Vo vozidle nie je nikde zobrazovaná zóna v ktorej sa nachádza vozidlo (čo je pri zónovo-časovej tarife dosť podstatný údaj). No a na vypisovanie nácestných zastávok je doslova chaotické, je ,,normálne,, že sa priebežne zobrazujú predchádzajúce zastávky a názov nasledujúcich občas naskočí ale nie priamo nasledujúca! A akustika je nastavená naozaj všeliako, mnohokrát úplne stíšená tak sa spoliehať na IS moc nedá. Pre neznalého pomerov jedine info od spolucestujúcich, aj keď mnohokrát ani oni netušia aké zastávky nasledujú keďže SL bordel CP.
A ako píše predo mnou ,medzerník, ,, Preco by som sa mal pytat ludi kam idem, ked mam vo vozidle reproduktory a informacny system za niekolko desiatok tisic eur, ktory to ma zabezpecit?,, ☠
Toto sa spominalo uz davnejsie, ze aj na elektricku su pripraveni? Lebo pre mna je to novinka, bol som v tom ze ju ignoruju.
„Je to najsilnejší dopravný uzol v meste. Projekt je dokonca pripravený na budúce dopravné plány mesta, počítame s priestorovou rezervou na električku,“ povedal Gossányi.
presne tak to funguje...
len vzdy na to doplatia obycajni ludia
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jezo
„Je to najsilnejší dopravný uzol v meste. Projekt je dokonca pripravený na budúce dopravné plány mesta, počítame s priestorovou rezervou na električku,“ povedal Gossányi.
Čítajte viac: http://bratislava.sme.sk/c/20352330/nova-stanica-bude-najskor-o-tri-roky.html