Reakcia na: Peon #217228:
"Btw rozumiete niekto prečo má Slovak Lines na ASMN klientskeho poradcu pre linku Bratislava - Viedeň, ktorý kontroluje cestovné lístky pred odchodom každého spoja?"A čo má podla teba, robiť dcéra, bratranca vedúceho, ktorá práve doštudovala VŠZaSPsv.A???
Stavím sa, že tento "poradca" je tam len v "X" v čase 8:00 až 14:00?
dyspozytor
Toto paušálne prehlásiť, bez konkrétne uvedených spojov kt. sa to týka, alebo iných opatrení, je vytváranie si "pôdy" na prípadné sťažnosti na akékoľvek nevykonanie spoja... Čistý DILETANTIZMUS á la Slovak Lines!!!
Veľavravný je aj "podpis" Vedenie Slovak Lines ... s veľkým Vééé, aby všetci vedeli, že vo vedení sú Veľkíííí .o.o.i . A aby ich nedajbože vlky neotravovali, keď už budú peniť na zastávke čakajúc na autobus, ktorý možno pôjde a možno aj nie, radšej na oznam preventívne nedali žiadne kontaktné údaje dopravcu, a už vonkoncom nie telefón na dispečing!
Žiadam zrušiť tento diablov spolok Ústavným zákonom v skrátenom legislatívnom procese ?