Reakcia na: TomJ #217066:
Čo 283-ky, ale v 1991 došli ešte 280ky! Zrejme "dobiehali" staré RVHP zmluvy a určite zohrávala rolu aj cena! Navyše, 283ka bola úplne ideálna na tú najmasovejšiu prepravu kolabujúcej verejnej dopravy s chýbajúcim nosným systémom - ktorá v tom čase v Bratislave rozhodne bola.A napokon, do Budapešti dodávala ČKD vozne T5C5 už okolo roku 1980 a do Bratislavy ešte ďalších takmer 10 rokov vozne T3. Prvé T6-ky až v roku 1992! Takže tak...
neries. ja mam tri deti, takze mam pri nich obcas nervy na dranc a tiez buchnem. sme ludia
Viko
Uzitocna je hlavne ta fotka z druheho linku - kedze v pozadi je budova Protetiky, ide o Trnavku, kde zrejme prebieha daka prezentacia - je tam bratislavsky minibus, bystricky ciciak este s rovnakymi SPZkami ako na ceskom turne a aj dialkac. Ta fotka kludne mohla vzniknut skor a v danom datume len byt pouzita do dakeho clanku.
Dyspozytor, vdaka za cennu spomienku, aspon sa mam od coho odpichnut. Aktualne sa venujem sa zdokumentovaniu projektov vyroby autobusov na Slovensku, takze sa potesim kazdej indicii ?
eMDi, chcel by som sa ti ospravedlnit, ze som na teba bezdovodne vyletel. Viem, ze mi do hlavy nevidno, a ze by ma nemalo frustrovat, ked z toho vzniknu nejake nedorozumenia. Prepac.