To by musel byt poriadne drahy listok.O kolko km sa vlastne skratila trasa 95ky? Kolko busov sa tymto uvolnilo? Predpokladam ze interval sa na 95 neskracoval, cize mne to vychadza tak ze tam staci menej busov/mozu sa presunut na ine linky.Dnes ako vidim tam jazdi 12 vozidiel a iba SOR NB18. Capacity jazdia uz iba na 68 a 98?
Nech v nej neplatí električenka a platí výhradne jednotlivé cestovné na komerčnej báze. Nakoniec, môže niekto v trase ex-95 skúsiť maršrutku, či sa chytí.
Z tohto pohľadu je vlastne dobre, že nenechali na Šafku nejakú provizórnu otoč. Ja niektorých do istej miery chápem, ak jazdili 95 len na Šafko a nepokračovali MHD ďalej, tak majú prestup navyše. Ale nedá sa nič robiť, ja ak idem do mesta, tiež musím ísť bus / metro, prípadne ďalšie metro alebo električka a na konci zase bus ale nekričím, že dokiaľ sem jazdila električka (zrušená ešte predtým, než som sa prisťahoval), tak boli priame spoje do mesta.
Ja tym ludom nerozumiem. Minule som si uvedomil, ze napriek prestupu navyse priniesla elektricka omnoho lepsiu dostupnost centra. Uvediem priklad - uz netreba pri ceste do mesta spekulovat, ci je lepsie ist hore na zochovu/hodzovo, na Kollarko alebo 95 dolu na nabrezie, kalkulovat s casom pesej dochadzky apod., pretoze elektricka vojde priamo do centra - a minimalne pre Haje to vychadza bez nejakej casovej straty.
Architekti je taka zvlastna kasta ludi. Ziju v oblakoch a nie su to vseobecne prave najpraktickejsi ludia.
Moj osobny nazor, ze DPB a vobec doprava ako taka by boli riesene ako posledne. Akurat by sa furt pokukovalo na tych 60 mega, ktore DPB dostava, ze kolko osobnych podmienok by sa dalo z toho postavit.
Ale dostal by revizor svoju proviziu, ak stale maju % z pokuty?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
omg123