TSS Grade robil aj hlavnu stanicu spodok, aj Vajanskeho teraz. Nevravim ze som im nakloneny. Ale aspon nie su spajani s 1 kosickym politickym hnidopichom.
Trolejbusy stoja rovnako aj v krajinách, kde sa eurofondy nečerpajú. Problém je v tom, že pre trolejbusy je veľmi obmedzený počet dodávateľov aj kupcov a tým pádom sa ceny tlačia hore.
Co dnes brani prevazdkovaniu elektriciek v useku Dubravka - Karlova Ves (s obratom cuvanim cez obratisko)? A co je to "elektrickova nahradna autobusova doprava"? ?
Ved uz sa vravelo ze bude to po fazach. Najprv sa ma urobit obratisko KV aby sa vedela potom prevadzkvoat elektrickova NAD v useku obratisko KV - Dubravka. Ja si skor neviem predstavit NAD v useku Molecova - centrum. To jedine musia robit pocas leta, inak amen. ?
Capacity je len zbytocne predrazene. Sak neni normalne aby elektromotor/tbus alias Skoda SOR 31tr stal menej ako spalovaci motor/bus Capacity. Moj typ za dany 2klbak VANHOOL bude nieco okolo ceny Capacity cca 550-600 000 EUR. Ak sa bavime o klasickom buse dvojklbovom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dyspozytor