Reakcia na: Peon #216175:
Predstavte si, na http://www.dpb.sk/kontakt/pre-verejnost/ zmizli telefonické a emailové kontakty na viaceré pracoviská (odbory a oddelenia). ? Napr. už tam nenájdete dispečing ani zastávkárov... Ktoré tam ešte boli a už tam nie sú? Žeby chceli, aby všetko ľudia riešili cez infolinku?S prekvapením som si všimol, že web http://www.idsjmk.cz nielenže nemá responzívny dizajn (prispôsobený aj displejom smartfónov), ale prihlásenie užívateľa do "Můj IDS JMK" je tam nešifrované cez http - aj prezeranie po prihlásení sa.
Nikde som nevidel prevádzkovú dobu infolinky IDS JMK. Žeby ju mali non-stop? S cestujúcimi tam telefonujú a na emaily odpisujú dispečeri centrálneho dispečingu alebo ako napr. v ZSSK či DPB pracovníci infolinky? Prekvapilo ma, že keď som v minulosti zopárkrát odtiaľ potreboval nejaké informácie, tak vždy mi odpísal ten istý človek (K. H.)
Valec
Lebo zatiaľ všetky tu popísané neduhy denne vídať aj u chodcov, písčkarov, kočíkujúcich a vodičov IAD... tak by ma zaujímalo, do akej všetky predpisy dodržiavajúcej skupiny sa zaraďujú tu diskutujúci.
Aby bolo jasné, rozhodne neschvaľujem správanie niektorých jednotlivcov, ale zaškatuľkovať rovnako celú skupinu mi príde pekne mimo. Najmä, keď všetky skupiny majú podobné neduhy. ?