Tak ak by sa realizovala moja verzia, tj. predĺženie int. L1, tak by som si pokojne vedel predstaviť nástup na L1 z dnešného výstupišťa pri minimálnej (jednominútovej) vyrovnávačke, resp. výstup spojený s nástupom a následný odchod späť do mesta. Pri L1 nepredpokladám pravidelné väčšie meškania, a L3 to veľmi neobmedzí, resp. maximálne tú minútku počká pred vjazdom do výstupnej zastávky (nie viac, ako na ktorejkoľvek nepreferovanej svetelnej križovatke v meste). Čo mi vzhľadom na možnosti "koľajiska" príde vcelku prijateľné ?
Nepoznám inštitúciu, kde by zamestnávateľ určoval kedy pôjde zamestnanec na dovolenku. A zvlášť keď si priemerný Slovák vyberie v katalógu cestovky vo februári nejakú dovolenku na júl - august v Chorvátsku (= rezervuje a zaplatí).
Áno, zákonník práce hovorí niečo v zmysle že je to po dohode zamestnanca a zamestnávateľa, stále platí že zamestnávateľ tú dovolenku musí schváliť... A sú prípady, aj v DPB, že to zamestnávateľ neschváli.. ale to sú väčšinou také na jeden - dva dni, keďže opäť zákonník hovorí, že keď sa dovolenka čerpá, tak už spravidla naraz celý týždeň (alebo dva).
Iná vec je, že špecificky v DPB je úplne bežná prax, že keď vodič niekedy potrebuje voľno a dovolenku mu neschvália, tak si vybaví pečiatku návštevy lekára, alebo doprovod rodinného príslušníka k lekárovi - teda to voľno aj tak má... a toto si je schopný vyskladať aj viac dní posebe...
Jednotka zase nie je taká prázdna. Od Obchodnej je poobede si problém sadnúť. Z Petržalky to bude silno využívané. Dvojka zase vo svojom úseku Polus Trnavské, Blumentál rozhodne nechodí prázdna.
No a? V centre tie dve linky budú zdielať len dve zastávky, každá z nich potom obsluhuje inú reláciu. Netvrdím, že je to ideálny stav, ale voziť o trošku menej prázdne Jedničky zo Stanice je to najprijateľnejšie zlo, ak už musíme prijať nejaké kroky na to, aby sa vôbec zložila výprava (keďže ak by si predĺžil interval niekde inde, tak by si rozbil preklad na ďaleko väčšom úseku, plus by ti, s výnimkou L2 a možno L8, nestačila kapacita)
Dnes sa konci zrusenie zastavky Most SNP pre autobusy, tym pravdepodobne skonci aj zastavovanie pri Nam. L. Stura. Posledne dni vsak ukazali, ze by sa ta zastavka pri Nam. L Stura hodila ako permanentna pre vsetky linky. Napr. z L70 tam rano vystupovali dobre baliky...
Neviem.
Uz by sme to mohli uzavriet: Ja som dvakrat v ten isty den videl, ze padli palice po tom, co trolejbus presiel zakrutou rychlejsie nez obvykle. Ako neznaly laik som si domyslel, ze to bolo kvoli vyssiej rychlosti, a mozno neopravnene som rypol do spidermanov...
Tak napr. na L1 by cez prázdniny pokojne postačoval interval linky 95x2 (tj. 12/15/12//15), i keď by to samozrejme znižovalo atraktivitu (už beztak nedávno okliešteného) spojenia z centra na HlSt. Teda za predpokladu, že by sa tým ušetrilo jedno poradie do výpravy
"„O možnosti sa informovalo 72 študentov,“ uviedol vedúci odboru marketingu a komunikácie DPB Zenon Mikle. „Z 12 študentov, ktorí prejavili záujem o vyškolenie, nastúpili 2. mája do kurzu piati,“ dodal."
A kým skončia zácvik a začnú jazdiť samostatne, tak z toho nakoniec budú možno traja..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007
Uz by sme to mohli uzavriet: Ja som dvakrat v ten isty den videl, ze padli palice po tom, co trolejbus presiel zakrutou rychlejsie nez obvykle. Ako neznaly laik som si domyslel, ze to bolo kvoli vyssiej rychlosti, a mozno neopravnene som rypol do spidermanov...