Reakcia na: Vladimír #21430:
D1/1, 2, 3. Aspon take som totiz pocul. Podla toho nie je dovolene prepravovat na dojazde cestujucich. Ak sa mylim, opravte ma niekto 
Re #21411 fobust: Neviem, o tej 8435 si nie som isty, co s nou bude. Nechcem sem pisat dohady.
Re #21405 S499.1023: Niekedy vlky pozeraju len na typ vozidla


galiyosha
Re #21498 S499.1023: Proste vela ludi vie, ze ak sa niekam dostanu linkou < 20, tak je to elektricka a idu na elektrickovu zastavku. Rovnako vedia, ze 2xx su trolejbusy, a napriklad na Hodzovom tak maju ist na trolejbusovu zastavku. Je to mozno chore, ale BA verejnost je na to silne zvyknuta a precislovanie by narobilo viac skody ako uzitku.
Re #21499 J: S niektorymi linkami (ako napriklad 30K) suhlasim, ale 81A, 90A, 91A a 91B... Preboha, radsej si ani nechcem predstavit tu hrozu v ociach ludi, ktori doteraz nechapu, kam sa podeli linky 21, 43 a 54 a zrazu nieco taketo. To uz by ani nebolo "Hadaj, kam ides", to by uz nikto nikam nechodil... V tom by som asi aj ja mal chaos -- a tiez som pred precislovanim vedel celu siet liniek pomaly aj so zastavkami a teraz mam napriklad v trolejbusoch este stale hokej... Cislovanie v Bratislave malo ostat take, ake bolo. Osobne si myslim, ze len potrebovali zredukovat trasy liniek -- mohli to aspon spravit priamo a nie sa zbabelo schovavat za nejake chaoticke precislovanie.
A co sa tyka Viedne a ich oblastneho znacenia... Nie je to sposobene len tym, ze linky do rovnakych oblasti vznikali priblizne v rovnakom case? Napriklad ako kedysi do Petrzalky jazdili povacsinou linky 4x a 5x.
Re #21509 COLOR: Mozno sa mylim, ale nadobudol som pocit, ze "A" vo Viedni pouzivaju na oznacenie autobusovej linky v pripade existencie elektrickovej linky s rovnakym cislom.