Reakcia na: 810zssk #215010:
Ako to revízori poriešia, ak sa k inteligentnému označovaču vo vozidle nahrnieme desiati a všetci si tam budeme chcieť zakúpiť elístok, pričom minimálne polovica z poctivcov to nestihne? Označovače sa pred kontrolou bežne zablokujú do dvoch sekúnd po zatvorení dvier. A čo fčul?Raz som mal šťastie, že mi revízor uznal neoznačený lístok, lebo sme nastupovali viacerí a medzi nami bol aj revízor. Videl, že som si šiel označiť lístok a tesne pred vložením sa označovač zablokoval. Označil som si ho teda na ďalšej zastávke.
Ike
Na Prokopa Veľkého stále blúdia autá, pretože mesto nie je schopné osadiť dopravné značky IS 26a s vyznačením obchádzky. Značka IP 35 na Husákovej skratke tiež hovorí ničnehovoriace "Zmena organizácie dopravy". Autá potom hľadaním obchádzky kontaminujú ulice a treba povedať, že zbytočne.
Dnes sa navyše pracuje na moste Lafranconi v smere na Maďarsko. Na diaľnici D2 vznikali rozsiahle kolóny, kvôli ktorým sa musel uzatvárať tunel Sitina a premávka bola presmerovaná do Mlynskej doliny. Tu vznikali rozsiahle zápchy, pretože bol upchatý vjazd na diaľnicu za križovatkou so Starými Gruntami. V zápche, ktorá trvala asi 20 - 25 minút stáli vozidlá MHD. Celý problém bol v kamiónoch, ktoré sa na obchádzkovej trase síce poctivo radili do pravého jazdného pruhu, akurát, že za križovatkou Mlynskej doliny so Starými Gruntami sa na diaľnici odbočuje z ľavého.
Stačilo by, ak by mesto v spolupráci s NDS umiestnili aspoň tri dočasné dopravné značky C25 alebo C23 s vyznačením, že obchádzkový pruh je ľavý, napríklad vyznačením symbolu D2 alebo H nad šípku:
https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_dopravn%C3%BDch_zna%C4%8Diek_na_Slovensku#/media/File:C_25_-_Radenie_jazdn%C3%BDch_pruhov_pred_kri%C5%BEovatkou_(vzor)_3.png