O tom dost pochybujem. V Petrzalke bola kopa liniek s neatraktivnym intervalom a la odvsadial vsade. SIce sa urobili nosne , ale to uz su aj dnes elektricky s int. 8 min a 4 min interval podla mna uz neprilaka nikoho navyse, ba dokonca zase len nasere mnohych ze mali aspon priamy spoj ci uz na Raciansku alebo Vajnorsku ci Spitalsku a zrazu ju nemaju. Koniec koncov aj Praha si teraz schvalila zmenu CP a tras elin a budu 3 nosne s 4 min int. a kopa liniek s 8min. intervalom, v sedle dokonca horsie jak u nas.
Jednolinkový by bol ok, ak by sa mali kde točiť električky v centre, bez toho, aby sa hromadili, takto je dvojlinkový absolútne vyhovujúci, obzvlast, ked v meste su dve centralne linie Špitalska a Obchodná ul.
Ale tam nechodi vobec ziaden bus. Skor bol na tej linke premierovo a mal tam niekoho, kto ho zaucal a iba mu hovoril, kade ma ist. Viem si to zivo predstavit: "Tu pojdes rovno, teraz tu je zastavka, teraz rovno, tu odbocis dolava, nee k******t, ta druha lava!"
Rovnako ako ho priniesla zmena linkovania v Petrzalke v roku 2005, kedy mensi pocet liniek s mensim poctom vzkm prilakal viac cestujucich. Ale to si sotodeti nepamataju, srali este do plienok.
No ak sa rano ludia nepomestia, tak logicky poobede nie je co voziť spat na sidlisko...
Bohuzial stav je taky, ze to co rano vezies jednym smerom medzi 6-8, vezies opacnym medzi 14-18. Logicky teda mas vozidla prazdnejsie.
V špičke určite nie K2S na žiadnej Ružinovskej linke. Keď tak môže byť podobný systém ako dnes, že by K2S z linky 6 prejazdovali po špičke na linku 8 a naopak.
Na 54-ke dnes zalozny voz 2643, asi sa snazia "minut kredit" na tych Karosach, lebo vyzeralo to dost komicky. 54-ky moc ľudí nevozia a stačili by na nich aj tie Iveca Daily.
Podľa príspevkov na FB DPB sa to stáva dosť často. Treba to oficiálnou cestou reklamovať... zo systému je možné zistiť, koľko bolo poslaných požiadaviek a koľko prišlo SMS lístkov.
Ahoj, stalo sa niekomu, že na jednu SMS na číslo 1140, dostal naraz dva SMS lístky, každý s iným kódom? Mne včera, mám screeshot, predpokladám, že si ich obe zaplatím.
No tak budu v sedle vozit vzduch (akoze podla mna by nevozili, ale budis). A co? Debata by mala byt o jedinom: mame dost ForCity, resp. TT v dobrom stave na pokrytie aj linky 8? Ak ano, potom nie je co riesit a nech su tam nasadzovane. Nemame tie vozy na to aby stali vo vozovni a umelo znizovat kapacitu, len aby sme naplnili sotopotrebu vypravit niekam K2S je blbost.
V sedle by sa aj tak malo ist po standarde "vsetci cestujuci mozu sediet".
Presne tak, a nie je to len ráno ako sa píše nad príspevkom ale aj poobede a večer smer Ružinov je čistá katastrofa, keď na L9 príde K2S. Plus víkend by aspoň jedna linka mala byť obsadená 29/30T
Dobre, to je rano a aj to len Ruzinov max po Blumental a co zbytok dna , trasy ? Supravy budu vozit na L8 vzduch na NLS hocakou otockou . Skor dat na L8 K2S celodenne a nech rano vypomahaju vlozene spoje na L8 ako cely den supravy / 29T. Isty cas uz to tak fungovalo za ery 8 9 14 kedy boli vlozene 9tky.
K2S nemajú čo robiť v špičkách v premávke (okrem liniek 2 a možno 6/7). Prídi sa niekedy ráno previesť z Ružinova v nejakej K2Ske a je jedno či na L8 alebo 9.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jandro