K tej klíme sa vyjadrím aj ja - tento týždeň sa mi podarilo ísť až raz busom v ktorom bola zapnutá klíma (petržalský sor na 28) v prípade električiek to bolo o niečom inom tam sa mi ani raz nepodarilo ísť poobede vo ForCity plus bez zapnutej klímy a tuším aj ráno niektoré dni. V každom prípade napríklad v takom Londýne zapínajú klímu už pri extrémnych 19° a nejde tu o to že musí chladiť na zimu, ale aby aspoň chladila - udržovala vonkajšiu teplotu už pri 22°C vonku sa vie slnko pekne oprieť o voz a vyhriať ho. V aute som klímu používal už v apríli, čo sa mi pri dpb nestalo
U urbanwayov si myslím že je problém v jej nastavení. Tento týždeň som išiel párkrát urbanwayom, v ktorom boli zatvorené všetky okná + zapnutá klimatizácia, no chladila len minimálne, keby ju nebolo počuť + keby sa pod vozom netvorili malé mláky vody, tak by som ani nespoznal, že je zapnutá.
Jak je to s tou klímou v DPB poriešené v prípade autobusov? Dnes je fakt teplo a 50ky urbanwaye sú všetky s vypnutou klímou? Od akej teploty sa dava pokyn na spustenie? Alebo to závisi aj od iných okolností?
"Zlevnilo se už v Praze, ale odezvy jsou takové, že peníze v dopravním podniku prostě chybí. Prodělali na tom 400 milionů. U nás jsme to počítali, a kdyby se šalinkarta zlevnila na polovinu, ztráta by vyšla asi na 120 milionů."
Takze v case, ked DPB bojuje doslova o kazde euro s BA magistratom by strata na cca 3-4 miliony eur rocne bola celkom bolestiva - to moc nepomoze ludom, ktory sa ohanaju lacnejsim rocnym listkom v Prahe
V KE sú "bezpečnostné zastávky" dve - jedna je na Alejovej medzi zastávkami Rozvojová / Daňový úrad a Autocamping a druhá medzi zastávkami Nová nemocnica a Amfiteáter.
- V poslední době se hodně řeší zlevnění roční šalinkarty. Co vy si o tom myslíte?
- Nebudu to komentovat. Jsem zaměstnanec města a to je věc jeho vedení.
Dopravca, ktory chape ze nema rozhodovat o peniazoch objednavatela. Nuz, regionalne rozdiely :)))
Ja nie som expert na električkové trate, ale predpokladám, že so súvisí s jej pozdĺžnym sklonom. Veď také niečo je aj v Prahe na Troji a možno aj v Košiciach, to len tipujem. Napr. aby sa neopakoval košický amfiteáter priamo v križovatke na Šafku ☺
A to by bolo take nebezpecne, keby vodic videl ze ma zelenu, tym padom my mal zelenu aj na krizovatke a bez zastavenia by sa rovno spustil mosta na Safko, hoc aj planovanym 15 km/h? Ako zabrzdit na cervenu dole z kopca chapem ze je tazke, ale ked ma volno...
Okrem toho pri dotovanej doprave nie je nutné z ich eshopu tlačiť cestovný lístok (na rozdiel od konkurencie ktorá pre dotovanú dopravu eshop ani nemá).
Skvelé je, že fail so zložitými SMS lístkami vyriešili pomocou mobilnej aplikácie: https://play.google.com/store/apps/details?id=sk.mobiletech.zssk Ešte keby v tej appke pribudla možnosť kúpy lístka cez internet [ako to majú ČD vo svojej appke], bolo by to ešte lepšie. ?
Keďže píšu "In cooperation with public transport partners ZSSK and DPB." tak ten lístok asi platí iba vo vozidlách MHD, ktoré prevádzkuje DPB. Aj na bratislavskom úseku na linke 525?
Na prvej strane je písané: "Returnticket incl. tram and bus in Bratislava." To znamená, že na trolejbusové linky v bratislavskej MHD neplatí? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Roberto