Páči sa mi, že firma vo vlastníctve štátu dokáže byť takto moderná (využívajú službu Youstice): http://www.slovakrail.sk/sk/podnety.html
Okrem toho pri dotovanej doprave nie je nutné z ich eshopu tlačiť cestovný lístok (na rozdiel od konkurencie ktorá pre dotovanú dopravu eshop ani nemá).
Skvelé je, že fail so zložitými SMS lístkami vyriešili pomocou mobilnej aplikácie: https://play.google.com/store/apps/details?id=sk.mobiletech.zssk Ešte keby v tej appke pribudla možnosť kúpy lístka cez internet [ako to majú ČD vo svojej appke], bolo by to ešte lepšie. ?
Okrem toho pri dotovanej doprave nie je nutné z ich eshopu tlačiť cestovný lístok (na rozdiel od konkurencie ktorá pre dotovanú dopravu eshop ani nemá).
Skvelé je, že fail so zložitými SMS lístkami vyriešili pomocou mobilnej aplikácie: https://play.google.com/store/apps/details?id=sk.mobiletech.zssk Ešte keby v tej appke pribudla možnosť kúpy lístka cez internet [ako to majú ČD vo svojej appke], bolo by to ešte lepšie. ?
Peon
Keďže píšu "In cooperation with public transport partners ZSSK and DPB." tak ten lístok asi platí iba vo vozidlách MHD, ktoré prevádzkuje DPB. Aj na bratislavskom úseku na linke 525?
Na prvej strane je písané: "Returnticket incl. tram and bus in Bratislava." To znamená, že na trolejbusové linky v bratislavskej MHD neplatí? ? ?