Konečne sa už dá kúpiť knižný CP Slovak Lines (2,40 €) a to aj cez víkendy a sviatky na pokladniach 4 a 5. Na str. 4 je Výňatok z PP IDS BK kde je napísané:
"Úplné znenie PP IDS BK je pre cestujúcich k nahliadnutiu v sídle Bratislavskej integrovanej dopravy, a.s., v informačných kanceláriách a v predajniach dopravcov IDS BK, na internetových stránkach ... "
Pokiaľ viem, BID, a.s. nemá priestory určené pre cestujúcich, tak neviem prečo ich tam v knižnom CP SL niekto posiela... ? Navyše koordinátor (na rozdiel od dopravcov) komunikuje s cestujúcimi iba neosobne (emailom, telefonicky). Myslím si, že takto je to správne. Ani zamestnanci IDS JMK a VOR nie sú v osobnom kontakte s cestujúcimi alebo sa mýlim?
A aké informačné kancelárie sú tam myslené? ? Jediná o ktorej v Bratislavskom kraji viem sa volá Zákaznícke centrum ZSSK na Hlavnej stanici, lebo tam majú priehradky aj pre informovanie cestujúcich. V podchode na Hodžovom nám. majú iba univerzálnu priehradku... Všetko ostatné sú už predajne dopravcov.
Btw, na železničnej stanici v Sládkovičove je vo vitríne mapa zón s cenníkom IDS BK. ? Za to si poďakovanie zaslúži ŽSR keďže oni spravujú stanice alebo tie vitríny spravuje ZSSK? Hmm a železničné stanice sú vo vlastníctve ŽSR?
"Úplné znenie PP IDS BK je pre cestujúcich k nahliadnutiu v sídle Bratislavskej integrovanej dopravy, a.s., v informačných kanceláriách a v predajniach dopravcov IDS BK, na internetových stránkach ... "
Pokiaľ viem, BID, a.s. nemá priestory určené pre cestujúcich, tak neviem prečo ich tam v knižnom CP SL niekto posiela... ? Navyše koordinátor (na rozdiel od dopravcov) komunikuje s cestujúcimi iba neosobne (emailom, telefonicky). Myslím si, že takto je to správne. Ani zamestnanci IDS JMK a VOR nie sú v osobnom kontakte s cestujúcimi alebo sa mýlim?

A aké informačné kancelárie sú tam myslené? ? Jediná o ktorej v Bratislavskom kraji viem sa volá Zákaznícke centrum ZSSK na Hlavnej stanici, lebo tam majú priehradky aj pre informovanie cestujúcich. V podchode na Hodžovom nám. majú iba univerzálnu priehradku... Všetko ostatné sú už predajne dopravcov.
Btw, na železničnej stanici v Sládkovičove je vo vitríne mapa zón s cenníkom IDS BK. ? Za to si poďakovanie zaslúži ŽSR keďže oni spravujú stanice alebo tie vitríny spravuje ZSSK? Hmm a železničné stanice sú vo vlastníctve ŽSR?
Ike
Môže byť na smiech, ak sa korporátnu identitu snaží vybudovať malá firma s 10 zamestnancami. Ale DPB má vzhľadom na svoju pôsobnosť a veľkosť ideálne predpoklady budovať si korporátnu identitu a (keď už nič iné) vyzerať pred potenciálnymi klientmi profesionálne. DPB začal, hoci rozpačito. Minimálne ale zjednotil náter vozidiel a odstránil infantilné prvky. Letáky sú ešte síce v plienkach a o označníkoch ani nehovorím (nedokáže ani zoradiť čísla liniek podľa veľkosti). Napr. také Košice sú v tomto niekde inde a skutočne majú vlastný typ písma, predefinovaný dizajnmanuál oznamov, dizajnmanuál označovania liniek a pod. ZSSK a RJ je tiež na dobrej koľaji.
A potom príde vodič, ktorý má pocit, že má estetické cítenie a začne umiestňovať polepy, závesy a pod. Verím, že sa nájdu takí, ktorí majú cítenie a vedia voz vytunovať. Ale povolením jednému znamená, že povolíš aj druhému a tretiemu, ktorí estetické cítenie nemajú. A miesto korporátnej identity je balkanizácia celého DPB. Proti osobným veciam vodiča (fotka manželky, plyšový talizman a pod.), pokiaľ nie sú v neprimeranom množstve, asi nikto nič nemá. Ale meniť náter a vzhľad vozidla je silné kafé.
Robil som v niekoľkých zamestnaniach. Vo všetkých sme komunikovali elektronicky. V niektorých sme mali predefinované podpisy e-mailov a hoci boli všetky rovnaké, vyzerali profesionálne. V inom zamestnaní sme si podpisy vytvárali sami. Ja nemám problém urobiť si minimalistický a slušne vyzerajúci podpis, no mal som kolegyne, ktoré mali podpis napísaný Comic Sansom, viacfarebne a s padajúcimi snehovými vločkami a trblietkami. Jej e-maily určite vyznievali vážne a profesionálne. Návrh dizajnu podpisu pritom nebol pracovnou náplňou nikoho z nás.