Reakcia na: roman2 #211824:
Jasne, len nie každý je dokonalý ako ty, vieš ?! ? A v prípade, že by niekto tú palubovku poškodil, možno aj obvody/tlačidlá pod ňou, tak to je takzvané riziko umývania ? Zodpovedný je (podľa väčšiny zmlúv) zamestnanec, avšak málokedy to s ním bude ktokoľvek riešiť.. Všetko by bolo v poriadku ak by podnik zabezpečoval vhodné prostriedky a existovala by vnútorná smernica ako to robiť.Ona tá reakcia bola aj vo všeobecnosti na diskusiu o celkovom 'autoservisovaní' vozidiel vodičmi, ale teba špecialne sa týka bangladéš štýl "čačkajúca výzdoba", ktorá mnohých cestujúcich rozhodne nepoteší.

S499.1023
A čo sa týka vodičov - si predstav, že už dnes musí chudák brigádnik sadať každý deň do iného voza, chudák striedač dokonca každé kolo. A chudák vodič u Bogestry musí prestriedať rýchlodrážny B-Wagen, Variobahn, N8 a MGT6D, ktoré majú z dôvodu konštrukčných chýb dlhodobo obmedzenú rýchlosť na 30 km/h a nesmie sa pozabudnúť, lebo minulé kolo jazdil na Stadtbahne 80 km/h.