Úplne súhlasím s návrhom Ing. Bronislava Weigla linkového vedenia električiek do Petržalky. L1 Hlavná stanica - Bosákova, L3 Rača-Bosáková. Uvedomte si , že v roku 2016 sa začínajú rekonštruovať radiály KV-Dúbravka, Ružinovská . Vytvorí sa nejaké linkové vedenie a potom sa to zase zmení?Skôr sa treba zaoberať aby sa ľudia naučili používať električky a aby A BUS linky v Petržalke boli čiastočne upravené. Taká linka L95 by mohla isť cez námestie Hraničiarov na Bosákovú a cestujúci by ušetrili cca 5 minút, vytvoriť malé linky, ktoré by z okolia zvázali cestujúcich k električke, bývala L 28 , ktorá chodila o Ovšiťa na Šafko by mohla zvážať ludí z Ovšiťa . Proste vytvoriť takú politiku obslužnosti, aby cestujúci bol nutený využiť to čo je pre mesto najlešie. Taku politiku dopravy ako to je v Prahe pri jednotlivých zastávkách metra, autobusy rozvážaju a dovážaju cestujúcich k metru. Tu by to bolo v takom malom. Mnohí určite si pamätaju ak na šafko chodilo množstvo ludí , prestupovali na električky a autobusy, to tam žilo.
Mike
A čo sa týka Petržalky - okolie Bosákovej je dosť početné územie, viď dnešná 95 ako sa zaplní/vyprázdni na Farského. Plus do toho príde prestupujúce ovsište z 84/99 (ráno v preklade každé 4 min.)
Okrem toho konečná zastávka má veľmi dobrú dostupnosť k Dvorom smerom k Jungmannovej a ďalej, na juh k Námestiu Hraničiarov a aj smerom k Lachovej. Tam je dosť veľké spádové územie pre túto "dočasnú" konečnú zastávku...