Tak tiez si myslim, ze obmedzit L33 na 12 min interval celodenne a v spickach do posilnit L133 v 12 min intervale k Eurovea/ASMN by bolo perfektne, ale to by ma tunajsi ludia ukamenovali, ze navhrhujem zavedenie expresu, s ktorym by mi to trvalo polovicnu dobu, ako teraz na 2 prestupy ?
Ironia je ze na 100% plna by chodila len 133 poobede v celom useku, hoc na ukor nej by bola zase prazdnejsia 33. ? Nuz ale ked niekto silou mocou preferuje "nosne" elektricky,tak budis nech su nezmysly 28,30 k 1 z najvacsich centier v BA.
A ten vikend z Eurovey bude tiez parada. L30 int. 20minut, elektricky dajme tomu 7,5 minut int., 32/33 preklad 10 - nadvaznost jak svina. ?
Výmena 28 a 30 musí súvisieť s tým, že 6 sa vráti do pôvodnej trasy Šafko - K. Ves. 30 má hustejšie intervaly ako 28, obsluha Eurovee bude častejšia.
A ináč rád si tu prečítam nejaké rozumné návrhy ako riešiť situáciu na linke, kde v prvej tretine trasy ide obsadená na 100%, často aj viac, a vo zvyšných dvoch tretinách trasy ide obsadená na 30-50%, niekedy aj menej. Áno, jedná sa o 28mičku. Zakazovať niekomu nastúpiť do autobusu, lebo nie je pre nich, to neberiem ako rozumné riešenie.
"Na druhej strane MatejBA čo plačeš, 28 nebola linka pre KV/DD (majú ozaj obstojnú obslužnosť električkami/od spustenia v pešej dostupnosti nové SND/ a 33)."
Ako ze nebola? Vsak predsa stala na Molecovej, ci nie? Predsa nemozes povedat, ze "sem nesmiete pre vas tato linka nie je"
A ta dobra obluznost elektriciek v smere do KV je podla teba toto? ? https://goo.gl/tTobG5 - L12 uz nejazdi, a nie vela ludi je ako ja, ze kludne prestupia 2-3-4-5 krat, pokial to je rychle
Super cast Lamacanov bude pobehovat jak dilinovia medzi nastupistami ? .
Ale mala byt aj obnovena L6 na trase Safko - KV ci ani to nebude ?
Na ten vikend mali nechat L28 do Eurovey. Dostat sa na Dlhace z Eurovey bude horsie jak dakde z Hornej Dolnej.
uf, čiže po novom nie 28 ale linka 30 bude mať pravidelne meškania ... ako keby nestačila križovatka Kaufland pri Patrónke....
No ale je to logické, nakoľko 37 a 30 mali zhodnú trasu a takto viac zatraktívnia 30. Na druhej strane MatejBA čo plačeš, 28 nebola linka pre KV/DD (majú ozaj obstojnú obslužnosť električkami/od spustenia v pešej dostupnosti nové SND/ a 33). Ale hádam skrátenie linky 28 vykompenzujú zhustením intervalu ?
1/ začiatok premávky električiek do/z Petržalky linka č. 1 Petržalka, Bosákova - Hlavná stanica a späť
2/ skrátenie trasy linky č. 28 po Most SNP a linky č. 95 po Bosákovu ul. v Petržalke
3/ predĺženie trasy linky č. 30 po nové SND
No práve to riešením nieje žiadnym, tie hlásiče tam nie sú pre srandu králikov. Ja som navrhoval začať hromadne vypisovať sťažnosti, lebo akosi týchto nových vozov so stíšeným hlásičom pribúda - to by bolo celkom kompromisné riešenie, aby z toho vodiči nemali zdrba (ani DPB nevie dokázať že s tým manipuloval práve ten a ten) ale zároveň by sa možno dosiahlo aspoň to, aby nemali prístup cez palubák k hlasitosti systému (čo mimochodom totálne nechápem, prečo vôbec majú).
Hlasenie kontrolnych bodov je docela uzitocna vec, myslim si. Ked sa meni linka a hlasi to aj smer alebo vyluky tak to tiez. Uz som to tu niekde spominal ze by sa to hodilo ale DPB mi odpisal ze niesu peniaze. Skoda.
Chapem ze to vodicom vadi, len stisovat to to je tiez take riesenie...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA