včera som sa viezol v novom trolejbuse Škoda 30 Tr SOR. Sedel som úplne vzadu a počas jazdy bolo počuť neustále nepríjemné pišťanie. myslel som si, že prejdeme pár zastávok a ja si zvyknem. nedalo sa. viete mi niekto prosím objasniť, čo u týchto nových trolejbusoch produkuje toho hlučné a neznesiteľné pišťanie ? nemali by mať čisté elektromobily hlučnosť na úrovni 0 ?
Toto už na železnici neplatí pár rokov a na nástupisko môžeš ísť aj bez lístku, akurát nie do čakárne ktoré sú vyhradené len pre cestujúcich s lístkom.
Pre ľudí čo nemali lístok a išli len niekoho odprevadiť bol lístok na vstup na nástupisko.
Mám dve peonistické otázky ?
Na niektorých väčších staniciach visia oznamy "Vstup na nástupište dovolený iba so zakúpeným cestovným lístkom". Na to sa viažu moje otázky:
1. Načo potom hlási staničný rozhlas koľaj, na ktorú príde vlak, ktorý v stanici jazdu končí?
2. Ak mám zakúpený predplatný cestovný lístok na IDS BK (teda aj 100+101), tak som v podstate oprávnený vojsť na nástupište (minimálne v BA) kedykoľvek, nie?
strana 321, p.č. 1605. Bude sa riešiť zastavovanie vozidiel v pravom jazdnom pruhu na Štefánikovej. Akurát nie je napísané v ktorom smere (rád uverím, že v oboch).
problem je skor v tom, ze zamysliet sa nad precitanym textom sa dnes uz nenosi. ludia zachytia len slovo zdrazenie a uz to ide, bez ohladu na to aka je skutocnost...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk