Reakcia na: Petto #209623:
Tak zrovna ELF-u od Pesy by som sa rozhodne nebránil... Koncepčne dobre riešené a dizajnovo tiež fajn. Len neviem, či robia vôbec verziu aj na striedavinu
ale nevyhoda tendru je stale ta, ze to moze vyhrat ktokolvek..i ked je nastaveny na stare stroje...
Mike
Sú tam staré názvy: Ružová Dolina, Cinotrín Ružinov
K linkám:
+ zahustenie 201 202 42 na 7.5 min v sedle a poobede
+ zahustenie 210 na 10 min celodenne
+ zahustenie víkendu 201 202 210 na 10 min (naozaj to u 201 202 potrebujeme?)
+ zahustenie 47 48 v rannej špičke na 10 min
+ kĺbaky na 47
+ premávka 48 sa bude môcť večer ukončiť skôr, príp. na víkend zrušiť úplne v prípade, že bude voziť vzduch .. (čo sa dá očakávať).
+ zahustenie 209
- zriedenie sedla z 12 na 15 min na 204 205 a úseku 47 Hodžovo - Zimák
- zriedenie poobednej špičky z 12 na 15 min. na 203 204 205 47 48
- zriedenie poobednej špičky z 12 na 30 min na 211
- "Testy prevádzky týchto vozidiel v kopcovitom teréne na pomocný dieselový agregát neumožnili ich nasadenie na Drotársku cestu"
? "Zavedením novej organizácie linkového vedenia trolejbusov sa:
• podarí eliminovať súčasné kapacitné problémy (napríklad na Miletičovej a v okolí busi-
ness-centier na Prievozskej) - no bodaj by.. ale moc tomu neverím, keďže do businesscentier je najväčší nával z hlavnej stanice, Račka a Trnka do 201 .. tu by najlepšie pomohlo keby sa 45 alebo 46 presmerovala namiesto Mliekarenskej na Hraničnú.. aspoň v špičke.