Ešte by bola jedna možnosť. Ja som rozmýšľal, že by sa linka č. 1 dala obojsmernými električkami a išla by trasou Hl. stanica - Obchodná - Kapucínska - Most SNP.. tým pádom by sa spojila kompletne s centrom mesta a takisto by sa dalo dostať na nábrežie aj z východnej strany nie len zo západnej.
TomJ
1. Linka 1 bude premávať okruhom HLST - Obchodná - Kamenné nám. - Špitálska - Blumentál - Vazovova - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - HLST. Linka 2 normálne ako pred výlukou. Nevýhodou je, že jednotka bude v úseku Kamenné nám. - Nám. SNP voziť vzduch. Na stanicu by kľudne stačila linka 2, lenže vyťaženejší býval zo stanice vždy smer centrum a nie smer TrMy, čo ma priviedlo k bodu 2:
2. Linka 1 nebude premávať, linka 2 bude premávať po trase ŽST. N. Mesto - TrMy - Špitálska - Nám. SNP - Obchodná - HLST. Výhodou je zachovanie spojenia centra s HLST a zároveň spojenie oboma linkami z Vajnorskej až do centra. Nevýhodou je kľukatá trasa dvojky pre tých, čo chcú ísť z východnej časti mesta na stanicu (tu sa ale dá argumentovať možnosťou prestupu na TrMy na busy/t-busy).
3. Linka 1 nebude premávať vôbec, linka 2 bude premávať ako pred výlukou. Linka 7 (rovnako s ňou počítam aj v bodoch 1 a 2) bude premávať v špičke po trase ŽST. Vinohrady - Nám. SNP - ŽST. Vinohrady.
4. Linka 2 ako v predošlom bode. Linka 7 pôjde v špičke z Vinohradou cez Špitálsku na Nám. SNP, tam zmení číslo na 1 a pôjde na HLST. Rovnako aj opačne. Mimo špičky by linka 1 premávala buď okruhom ako v bode 1 alebo by premávala iba v špičke (mimo špičky spojenie HLST a centra myslím v pohode zvládne X13).
Mne osobne sa najviac pozdáva štvrtý variant, ale nechajme sa prekvapiť.