Reakcia na: 810zssk #209078:
Pri prestupe pri MiÚ by sa nikomu nič nepredĺžilo.+ zostalo by spojenie dvoch susediacich obcí,
+ stačí ti jeden voz na 90 a 801,
+ úspora vzkm,
+ menej rozbitá cesta, ?
- prestup do plnšej L91,
- o málo dlhšia cesta ako pri prestupe na ŽST.
~ kapacitu obratiska možno vyriešiť aj tak, že 801 bude končiť na námestí a na konečnú (kde aj tak bude cestovať tak jeden človek za deň) sa bude jazdiť len manipulačne ak vodič bude potrebovať ísť na WC, tie dve hodiny špičky hádam dokáže vydržať.
810zssk
Chapem ze vzhladom na bliziaci sa koniec platnosti licencie to tak trochu hori, podla mna ale mali nateraz este poziadat o jej predlzenie v stave v akom to je teraz, s tym ze po nastupe noveho vedenia by sa rozhodlo o tom co s tym dalej.
Kazdopadne, pre Rajku je navrhovany stav zasadnym zlepsenim (a uplnym nebom v porovnani s inymi variantami ktore boli zvazovane ako riesenie od jesene) - polhodinovy takt rano a hodinovy celodenne su nieco o com mozu porovnatelne (a aj vacsie) obce okolo Bratislavy len snivat.