Reakcia na: Mike #209066:
Nooo, to by bol zaujimavy ofajc ? Kazdopadne som skor toho nazoru, ze toto vedenie riesi nieco co sa ho netyka. Na jesen budeme mat nove vedenie a to moze mat k medzinarodnym linkam uplne iny postoj a prist s nejakym inym konceptom. Chapem ze vzhladom na bliziaci sa koniec platnosti licencie to tak trochu hori, podla mna ale mali nateraz este poziadat o jej predlzenie v stave v akom to je teraz, s tym ze po nastupe noveho vedenia by sa rozhodlo o tom co s tym dalej.
Kazdopadne, pre Rajku je navrhovany stav zasadnym zlepsenim (a uplnym nebom v porovnani s inymi variantami ktore boli zvazovane ako riesenie od jesene) - polhodinovy takt rano a hodinovy celodenne su nieco o com mozu porovnatelne (a aj vacsie) obce okolo Bratislavy len snivat.
810zssk
"Preto na zachovanie celej trasy linky 801 až k Novému SND navrhuje dve alternatívy. Jednou z možností by bolo spolufinancovanie jej prevádzky zo strany samotnej obce. Ďalšou možnosťou je opätovné získanie finančných prostriedkov na nákup ďalších prímestských autobusov z fondov EÚ Programov cezhraničnej spolupráce, spresnila Volfová."
Co je to za nezmysel? Ved problem su predsa prevadzkove naklady, nie? Tak ako by pomohli autobusy z eurofondov? Nebodaj by znizenie odpisov tu linku dostalo do zisku na celej trase?